فرمانده سپاه هرمز: «رزمایش» فرهنگی حجاب در جزیره برگزار شد/ بی حجابی گرفتیم/ زنان با پوشش نامناسب «شنا» کردند و…

فرمانده سپاه هرمز: «رزمایش» فرهنگی حجاب در جزیره برگزار شد/ بی حجابی گرفتیم/ زنان با پوشش نامناسب «شنا» کردند و…

در پی ابلاغ طرح عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور و قوه قضائیه، رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب و جهاد تبیین با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در جزیره هرمز با همکاری دفتر امام جمعه هرمز برگزار شد. ، مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا، کلانتری و پایگاه ها آغاز شد.

در پی ابلاغ طرح عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور و قوه قضاییه، رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب و جهاد تبیین با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در جزیره هرمز با همکاری دفتر امام جمعه هرمز برگزار شد. هرمز، سپاه سیدالشهدا، کلانتری و پایگاه های مقاومت بسیج آغاز شد. این برنامه با حضور 8 گروه امر به معروف و نهی از منکر به مدت یک ماه در محلات هرمز برگزار می شود.

به گفته خجت الله سالاری فرمانده سپاه هرمز اگر بتوانیم با زبان نرم و روش مناسب امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه شکل دهیم بهترین راه پیشگیری و مقابله با حجاب است.

وی افزود: عفاف و حجاب یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که با رعایت آن می توان به جایگاه رفیع دست یافت و از سوی دیگر برای رسیدن به جامعه ای سالم باید به موضوع حجاب و عفاف دقت کرد. و به دقت مورد توجه قرار گیرد، زیرا در دین اسلام از نظر اسلام دستورات زیادی برای این امر وجود دارد و با رعایت و پاسداری از آن زندگی خانوادگی تقویت می شود.

سرگرد سالاری با بیان اینکه عفاف و حجاب مختص خانم ها نیست، گفت: آقایان نیز باید مراقب ظاهر خود در جامعه باشند، اما متاسفانه برخی از چهره ها و پوشش های مردانه در جامعه مناسب نیست، همچنین از هرمز خبر رسید که یک لنج محموله متخلف توقیف شد. در ساحل جزیره هرمز به دلیل کشف حجاب برخی زنان سوار بر آن.

این لنج صیادی که به صورت غیرقانونی وارد تفریحگاه دریایی تعدادی از گردشگران شده بود، توقیف شد. این اقدام به دستور قوه قضائیه صورت گرفته است.

در ادامه بیانیه جزئیات این دستگیری آمده است: این لنج با توجه به اینکه مجوز آن فقط برای ماهیگیری بوده است، تعدادی گردشگر را با لباس های مختلط و لباس های نامناسب و مشمئز کننده تفریحی دریایی به صورت غیرقانونی سوار کرده و چندین زن بدون لباس مناسب در حال شنا هستند. … مصادره شدند.

دیدگاهتان را بنویسید