فرهاد مجیدی خواهان خرید گزینه روی یحیی و پرسپولیس است

فرهاد مجیدی خواهان خرید گزینه روی یحیی و پرسپولیس است

اولین فصل حضور فرهاد مجیدی سرمربی در لیگ امارات در الاتحاد کلبا با 9 برد و 6 تساوی و 11 شکست به پایان رسید. شاگردان کلبایی با هدایت مجیدی با کسب 33 امتیاز موفق شدند با 5 امتیاز بهبود و صعود 3 پله ای نسبت به فصل گذشته در رده هشتم جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار گیرند که نشان از موفقیت سرمربی ایرانی در فصل اول او تجربه حضور در خارج از فوتبال ایران را دارد.

مدیران الاتحاد کلبا در واکنش به عملکرد فرهاد مجیدی تصمیم گرفتند قرارداد سرمربی ایرانی تیم خود را تمدید کنند تا مجیدی در فصل آینده نیز به عنوان سرمربی تیم اتحاد کلبا به کار خود ادامه دهد. علی کانو رئیس هیئت مدیره باشگاه الاتحاد کلبا با حمایت ویژه از فرهاد مجیدی گفت: از عملکرد تیم رضایت کامل داریم. ما معتقدیم فرهاد مجیدی تیم را در جایگاهی قرار داده که شایسته آن است و توانسته شخصیت تیم را برگرداند. باشگاه اتحاد کلبا با تمدید قرارداد فرهاد مجیدی به عملکرد خوب او پاداش داد.

توت فرنگی ها در بهترین فصل حضور خود در لیگ برتر امارات در فصل 20-2019 موفق به کسب 39 امتیاز شدند که به نظر می رسد گل های فصل آینده شاگردان فرهاد مجیدی می تواند این رکورد را بشکند. همچنین فصل گذشته آنها 6 امتیاز برای رسیدن به رکورد تاریخ تیمشان در لیگ امارات فاصله داشتند و حالا همه منتظر شروع دومین فصل حضور مجیدی در لیگ برتر امارات هستند.

فرهاد مجیدی حالا به دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده است و ظاهرا از طریق باشگاه اماراتی به محمدحسین کنعانی زادگان پیشنهاد داده است.

لازم به ذکر است؛ چندی پیش عبدالله المله رئیس باشگاه الاهلی با تایید جدایی خلیل زاده و کنعانی زادگان و همچنین بازیکن صربستانی این تیم گفت: تصمیم گرفتیم یزان النعمت اردنی و سفیان الجزایری را حفظ کنیم. هانی چون پر هستند و قرارداد دارند و بقیه بازیکنان خارجی هستند تیم ما جداست.

رسانه های قطری بلافاصله مدعی شدند محمدحسین کنعانی زادگان به ام صلال می رود اما این باشگاه پیشنهاد رسمی به مدافع ملی پوش ایرانی نداده است.

ضمن اینکه شجاع خلیل زاده قطعا در فصل آینده لیگ برتر ایران نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید