فرهاد مجیدی شورش کرد!

فرهاد مجیدی شورش کرد!

استقلال در سال های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و اغلب قافیه را به رقیب سنتی خود می بازد.

هواداران استقلال همیشه از نبود آرامش، تغییرات زیاد در کادرفنی و بازیکنان، ایجاد حواشی مختلف و البته مشکلات مدیریتی گلایه داشتند و همین مشکلات را دلیل ناکامی تیم خود می دانستند. اما این فصل کاملاً متفاوت است. فرهاد مجیدی خودش تیمش را بست، کادر مدیریتی استقلال پر است و کارش را خوب انجام می دهد. او بازیکنان خوبی از جمله دو بازیکن خارجی را به خدمت گرفته و بدون مشکل مالی به این کار ادامه خواهد داد.

شاگردان فرهاد شروع خوبی در لیگ برتر داشتند و در هر 3 بازی اول پیروز شدند. آبی ها در این 3 دیدار عملکرد خوبی داشتند و گلی دریافت نکردند. اما استقلال در دو بازی قبلی خود مقابل فجرسپاسی و نساجی نتوانست پیروز شود و عملکرد چندان خوبی نداشت.

آبی ها به خصوص در بازی خانگی نساجی که در مقابل تماشاگران خودی هم برگزار شد نتوانستند 3 امتیاز را بگیرند به طوری که خیلی ها با بدبینی به تیم فرهاد نگاه می کنند.

این در حالی است که پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی استقلال نه پست مدیریتی مشخصی دارد و نه اسپانسر و موفق به جذب چند صد هزار دلاری استقلال به عنوان بازیکن خارجی نشده است.

این در حالی است که قرمزهای پایتخت رو به افول هستند و استقلال این فرصت را پیدا کرد تا با استفاده از عدم نتیجه گیری پرسپولیس فاصله خود را با رقیب دیرینه خود افزایش دهد.

از طرفی سپاهان به عنوان دیگر مدعی قهرمانی از 2 بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده و شرایط خوبی ندارد.

از دست دادن 4 امتیاز در دو بازی اخیر برخی از هواداران استقلال را به مخالفت با کادر فنی این تیم و فرهاد مجیدی واداشته و آنها را مورد انتقاد قرار داده است.

این هواداران معتقدند مجیدی هر فرصتی برای کسب نتیجه دارد و خودش تیم را بست. بنابراین او باید به فکر مشکلات فنی تیمش باشد و استقلال را به مسیر پیروزی بازگرداند.

این افراد از استقلال مقابل فجر و نساجی گلایه دارند و معتقدند تیمشان با این سبک بازی قهرمان نمی شود. از سوی دیگر هواداران و هواداران مجیدی به شدت از تیم او حمایت می کنند و معتقدند این تیم با حمایت او قطعا موفق خواهد شد.

این در حالی است که تا قبل از هفته ششم بین هواداران استقلال اختلافاتی شکل گرفته و اگر نتایج ضعیف ادامه پیدا کند، افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید