فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی یکی از مصادیق جهاد است


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810832

حجت الاسلام عصمتی گفت: حوزه های تبیین جهاد باید به سمت عملیاتی شدن پیش برود، بنابراین فرهنگ اقتصاد مقاومتی یکی از مصادیق تبیین جهاد و اولویت های شورای عمومی فرهنگ است که باید در قالب های مختلف به مردم ارائه شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام عصمتی امام جمعه تربت حیدریه ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می کنیم که عاشق اهل بیت علیهم السلام است و این بزرگواران از اسراف و تجمل گرایی پرهیز کردند. بنابراین یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی این است که مردم از اسراف و تجمل پرهیز کنند.

وی افزود: حوزه های جهادی برای عملیاتی شدن نیاز به تبیین دارند تا فرهنگ اقتصاد مقاومتی یکی از مصادیق جهاد و اولویت های شورای عمومی فرهنگی باشد که باید در قالب های مختلف به مردم ارائه شود. “

رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه گفت: ما ظرفیت زیادی داریم و شورای فرهنگ عمومی نیاز به تدوین یک برنامه عملیاتی دارد که بتواند کارهایی را که می توان در یک فصل انجام داد و پس از انجام، دور از ایده آل بود، تدوین کند. نتیجه را ارزیابی و تعیین کنید و اشتباهات را تصحیح کنید و بر روی نقاط قوت تمرکز کنید.

وی با اشاره به برخی مطالبات هنرمندان گفت: مقام معظم رهبری به هواداران فرمودند: ما نباید ببینیم مخاطب ما چه می‌خواهد و باید ببینیم چه چیزی به نفع مخاطب است، بنابراین نباید فقط موجود را حفظ کنیم. ذوق و سلیقه است و بر اساس آن عمل کنیم. «ما باید ذائقه اسلامی را در قالب هنر در سطح جامعه ایجاد کنیم.


نیاز کشور به مسائل فرهنگی در دولت های تکنوکرات فراموش شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدری گفت: یکی از شوراهای موثر، فرهنگ عمومی است که برای آن باید راهبرد و جهت گیری مشخص شود، یعنی راهبرد مشخص و اهداف کلی و خاص و راهبرد و اقدام مشخص شود. باید برای این موضوع برنامه ریزی شود.»

وی یکی از مشکلات کشور را فرصت سوزان عنوان کرد و افزود: متأسفانه دخالت در کار و عدم تفرقه باعث می شود گاهی قدرت نیروهای جهادی و انقلابی دیده نشود در حالی که ظرفیت های خوب و بالایی وجود دارد. «همه باید به چشم ظرفیت نگاه کنند و به دور از تفکر سیاسی از آن برای اهداف شهر استفاده کنند.

فرماندار تربت حیدری گفت: سیاست زدگی جامعه برخی را به این فکر انداخته که استاندار باید ساختار را برای آنها تعیین کند در حالی که ساختار و کارگروه کافی برای غنی سازی داریم.

کیپور خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در قسمت سخت افزار و نرم افزار کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی تشکیل دهد تا زائر و مسافری که وارد شهر می شود فرهنگ و زیبایی و همه امکانات را ببیند.

وی افزود: واقعیت این است که در کشور جریان چپ، راست، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و تنها دو جریان انقلابی و براندازی وجود دارد، بنابراین هرکسی که با جریان انقلاب موافق است تلاش کند این مسیر مستمر را ادامه دهد. با انرژی.”

فرماندار تربت حیدریه گفت: ما سابقه پیدایش نهادهای بین المللی را می بینیم که تسلط آشکار آمریکا و نظام سلطه را می بینیم و اگر بخواهیم خوش بین باشیم عده ای ساده لوح کشور به سازمان های بین المللی تحت سلطه آمریکا اعتماد می کنند. نتیجه تحول جامعه است.

قبرس افزود: حکومت داری کشور ثالث با حرکت انقلابی و جهادی از بین می رود بنابراین باید پتانسیل های داخل شهر را شناسایی و عینک بدبینی را برداریم و هرکسی که دل به نظام و انقلاب دارد باید وارد میدان شود.


رسانه، هنر و نخبگان سه مولفه مهم و اساسی برای تخلیه دشمن هستند

فرمانده سپاه تربت حیدریه از رسانه، هنر و نخبگان جامعه به عنوان سه مولفه مهم و کلیدی برای تخلیه بار دشمن یاد کرد و افزود: یکی از خواسته های جهاد تبیین رویکرد تهاجمی به دشمن است و این تغییر باید صورت گیرد. ساخته شده است. در سطح جامعه.”

سرهنگ ناصری موحد گفت: مهمترین نیرو در بدنام کردن دشمن رسانه ای این است که اتاق فکر سایبری در شهرستان راه اندازی شود، از این رو چند سالی است که گردان های سایبری بسیج را راه اندازی کرده ایم، همراه با تشکیل گردان های بیت المقدس و کوثر و امام علی علیه السلام.

وی افزود: اسلام مبتنی بر برهان باطنی است و جهاد تبیینی یک عمل هنری است. اگرچه ابزار رسانه ای ما قابل مقایسه با امپراتوری رسانه ای دشمن نیست، اما نقطه قوت اسلام در این است که هر جا با استدلال های دینی و نیات باطنی وارد شویم، موفق می شویم؛ «باید فکر کرد، اما این هم سختی هایی دارد.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: تبیین بخشی از جهاد فکری است که باید با نیروی اقتصادی، سیاسی، دیپلماتیک و امنیتی آمیخته شود، بنابراین برای ظاهر شدن در حضور دشمن قدرتمند نیازمند تهاجم و تهاجم توام هستیم.

وی افزود: اصالت یافتن تبیین به هیچ وجه غفلت از حوزه هنری نیست و باید حقیقت را اصل قرار دهیم، اما نباید آن را فدای جلب توجه به جذابیت و جذابیت مخاطب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید