فرهنگ و سیره شهدا تا امروز انقلاب را حفظ کرده است


ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836625

امیر کرمی گفت: فرهنگ و سیره شهدا تا امروز انقلاب را حفظ کرده است و امروز دشمن در یک جنگ سخت به تمام معنا شکست خورده و ناتمام تلقی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، امیر کرمی در مراسم یادواره شهید شیرودی در سرپل ذهاب گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از فضیلت شهدا نیست و همه نیازمندیم. یاد و خاطره شهدا و رشادت های آنان بیش از پیش است.»

وی افزود: امروز در دنیایی تاریک و غبارآلود که دشمن به دنبال تحریف جهانی حقایق و دستاوردهای ارزشمند اسلامی و دوران دفاع مقدس و همه آنچه مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران است، باید تلاش کنیم. ما به چنین مراسمی نیاز داریم که یاد و خاطره شهدا باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حفظ انقلاب اسلامی باعث زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا است و امروز بیش از هر زمان دیگری به راه شهدا و ایثار و از خود گذشتگی آنها و حفظ کشور و کشور نیازمندیم. انقلاب و استقلال و هویت اسلامی ماست.» عزت، باید یاد شهدا و راه شهدا را بازخوانی کنیم و عبرت بگیریم.

اکرمی با بیان اینکه فرهنگ و سیره شهدا انقلاب را تا به امروز حفظ کرده است و امروز دشمن در یک جنگ سخت به تمام معنا شکست خورده و ناتمام تلقی می شود، گفت: شهدای مدافع حرم، انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده است. و هرگونه تهاجم نظامی را بسیار پرهزینه و تبدیل به جنگ نرم می داند.

وی افزود: امروز وظیفه داریم دستاوردهای شهدا و انقلاب را به نسل های جدید یادآوری کنیم.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری که بر تبیین جهاد تاکید کردند و فرمودند این اقدام علیه دشمن جهاد است و ما باید امروز به این وظیفه عاجل عمل کنیم.

امیر طاهری در مراسم یادواره شهید شیرودی سرپل ذهاب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: شهید کلمه نابی است که مختص مردمی است که با خدا و توفیقات و کامیابی مردم معامله کرده اند. شهادت شامل هر انسانی نمی شود.

وی افزود: شهادت برای انسان های سخت کوش، متواضع، متقی، مخلص است و کسانی که مصالح کشور را بر منافع شخصی ترجیح می دهند و از مادیات و دنیا جدا می شوند، تنها به دنبال تحقق احکام خدا، اسلام، قرآن هستند. . و مقام معظم رهبری.»

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه شهید دارای ویژگی های خاصی است که خداوند به آن عنایت دارد و به پیروزی بزرگی دست یافت، گفت: افراد زیادی بودند که می خواستند در راه خدا شهید شوند اما چون از این درجه به اخلاص نرسیده بودند، خداوند به آنها شهادت نداد، پس شهادت را نباید از دست داد، بلکه برای پیروزی و شروع یک زندگی جدید.

امیر طاهری اذعان داشت: شهدا آگاهانه راه درست را انتخاب کردند و امروز به عنوان الگو راه را به ما نشان دادند.

وی با اشاره به رشادت های شهید شیرودی در دفاع مقدس افزود: شهید شیرودی نیروی انقلابی و شجاعی بود که قبل از انقلاب اقدامات انقلابی داشت.

وی افزود: شهید چمران از شهید شیرودی می گوید که شهید شیرودی فرو درخشان پاوه بود و نقش بسیار مهمی در جلوگیری از سقوط پادگان سکز داشت.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش در پایان افزود: شهید شیرودی در دوران دفاع مقدس نیز نقش مهمی در محور غرب به ویژه در آزادسازی ارتفاعات بازی داشت.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید