سیره شهدا باید در جامعه نهادینه شود

وی افزود: عراق در پنج استان مرزی ما تلفات و تلفات سنگینی وارد کرده و دستور تصرف فاو را که نقطه اتصال عراق و خلیج فارس بوده است، داده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: شرایط عبور از اروندرود با جزر و مد بسیار سخت بود اما رزمندگان اسلام برای شنیدن حرف دشمن این مسیر سخت را طی کرده اند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه دشمن در این عملیات شکست سنگینی خورده و رزمندگان اسلام به اهداف خود رسیده اند، ادامه داد: والفجر 8 یکی از ارزشمندترین عملیات دوران دفاع مقدس بود.

وی شهدا را چراغ هدایت مردم دانست و گفت: باید نهادینه شدن سیره و روش شهدا در جامعه را هدف گرفت. شهدا ولی نعمتان ما هستند و مسئولیت سنگینی بر دوش همه ما به ویژه همرزمانشان می گذارند.


امروز شاهد حوادث زیادی در انقلاب اسلامی هستیم

رئیس قاضی استان خوزستان نیز در این همایش گفت: امروز یکی از وظایف ما یادآوری این مجاهدت ها و فداکاری هاست تا نقطه عطفی برای همه ما باشد و راه نورانی آنها را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی افزود: برخی می گویند بعد از چهار دهه از انقلاب شاهد افول هستیم اما باید توجه داشت که علاوه بر این افت ها، رشد زیادی را نیز شاهد هستیم.

وی ادامه داد: امروز برای ارتقای قدرت اسلام در خارج از کشور از خود دفاع می کنیم که البته بسیاری از دشمنان در تلاش هستند تا توان نظامی ما را کاهش دهند.

رئیس قاضی خوزستان با اشاره به رشادت های رزمندگان در عملیات والفجر 8 گفت: کاکادوهای ارتش عراق در این عملیات خورده شد و این امر با رشادت و عظمت رزمندگان محقق شد که اخلاص و ایمان را به مردم تثبیت کردند. خودشان.”

عملیات والفجر 8 در بهمن 1364 انجام شد که رزمندگان اسلام با عبور از اروندرود در منطقه فاو عراق، ضمن قطع مسیر دریایی عراق به خلیج فارس، خسارات شدیدی به بعث دشمن وارد شد. ماشین نظامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید