نهادینه شدن حجاب در جامعه باید از خانواده شروع شود


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883099

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه دشمن برای براندازی کشور ما و هدف قرار دادن خانواده ها و مادران آمده است، گفت: نهادینه سازی حجاب در جامعه باید انجام شود. از خانواده شروع کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار سردار «کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در همایش بزرگ پیاده روی خانواده که صبح امروز (3 تیرماه) با تبریک هفته عفاف و حجاب و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم برگزار شد. غدیر گفت: حضور همه شما عزیزان در این برنامه پیام های زیادی دارد.

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) گفت: شرایطی حاکم بر جامعه است که سعی در تغییر برخی ارزش ها در جامعه به ویژه در حوزه عفاف و حجاب دارد که می توان با درستی این کار را انجام داد. برنامه ریزی و ارائه راهکارها نقش دشمنانی را که سعی در کم رنگ کردن حجاب در جامعه دارند از بین برد.

سردار کریمیان افزود: دشمن در صدد حمله به جامعه است و از هر حربه و ترفندی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند. در حوزه حجاب نیز می توانیم با ارائه برنامه مدون فرهنگی جامعه را از تغییرات منفی داخلی و خارجی مصون بداریم.

وی تصریح کرد: دشمن برای براندازی کشور ما آمده است و با هدف قرار دادن خانواده ها و مادران درصدد ضربه زدن به بنیان خانواده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: ارزش و ارزش زنان و مادران ما عزت و متانت آنهاست و دشمن بر این موضوع متمرکز است و تمام تلاش خود را برای جداسازی زنان با ارزش های اسلامی به کار خواهد گرفت. .

سردار کریمیان گفت: امروز خانواده در غرب کارکرد خود را از دست داده و به عنوان یک همزیستی مسالمت آمیز روزهای خود را در کنار هم سپری می کنند، عشق و محبت در خانواده غربی جایی ندارد.

وی افزود: امروز دشمن با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی سعی در نفوذ در بنیان خانواده دارد و با تولید محتوای غربی سعی در تضعیف بنیان خانواده دارد.

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) خاطرنشان کرد: اگر بنیان خانواده آسیب ببیند، مشکلات اجتماعی زیادی به وجود می آید و در این راستا خانواده ها باید تلاش مضاعف نشان دهند و دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود باز دارند.

سردار کریمیان در پایان گفت: دست اندرکاران و مسئولین این امر باید فلسفه و زیبایی حجاب را در جامعه بازگو کنند و جامعه را از عواقب حجاب آگاه کنند زیرا می دانید که گاهی دشمن با نقشه های شوم خود اهداف بزرگی در او سر شما را بزرگ می کند

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید