فرودگاه قزوین یکی از پروژه های اولویت دار استان/ در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز از بذر درشت شروع می کنیم.

وی در این بازدید نقش رسانه ها را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: امروز در عرصه جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم.

وی افزود: جنگ اقتصادی بیش از یک دهه است که شروع شده و هر روز در حال تشدید است و جنگ رسانه ای به گونه ای شده است که به دلیل ضعف ما در این حوزه، حتی در برخی موارد در عرصه هایی که داریم بازنده نشان داده می شویم. برنده شد!”

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در هر حوزه ای موضوع انطباق مهم است و اگر رسانه ها به این مهم توجه نکنند ممکن است به بیراهه برود.

این مسئول گفت: به دلیل بزرگ بودن ساختار دولت شاهد یک دستگاه اجرایی بی انگیزه هستیم و در واقع تغییر دولت ها و حرکت های مدیریتی کمکی به اصلاح ساختار این دستگاه نکرده است.

61e68383 8ed0 4db4 8d9c d23438114862 خبر خاکستری




در انتخاب مدیران با محدودیت هایی مواجه هستیم


وی افزود: حتی در انتخاب مدیران با محدودیت های زیادی مواجه هستیم و در واقع تکان دادن آن بدن بی انگیزه و بی انگیزه برای فردی که می خواهد کار را با جان و دل جلو ببرد، بسیار سخت است.

سراندونی بیان کرد: نقش رسانه ها در درخواست و اطلاع رسانی عملکرد مودران ها بسیار مهم است و با آغوش باز از این نوع درخواست ها استقبال می کنیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: یکی از دغدغه های بسیار جدی که در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز داریم، گزینش و ضعف در برخورد با متخلفان است.



نحوه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز عادلانه نیست

این مسئول گفت: متأسفانه ساختارهای افراد ضعیفی را که ارتباط و جریانی ندارند را زیر و رو می کنیم و با افراد صاحب موقعیت و دست در قدرت مدارا می کنیم که مصداق بارز بی عدالتی است.

وی افزود: در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز جدی هستیم و از قوه قضائیه، جهاد کشاورزی و امور اراضی خواسته ایم این موضوع را برای ساماندهی این جریان در دستور کار قرار دهند.

سراندونی اذعان داشت: در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید از پایه شروع کنیم و این یکی از موضوعات مهمی است که رسانه ها می توانند با ورود و کمک به حل این معضل در کنار ما باشند.

80b4164a a2b5 4d67 bf3e db4de996dbf6 خبر خاکستری




تعارف یکی از مشکلات بزرگ قوه مجریه است


وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات قوه مجریه در کشور تعارف است که باعث بسته شدن فضای نقد شد. مدیران سازمان ها در جلسات به گونه ای از یکدیگر تعریف و تمجید می کنند که انگار اشکالی ندارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: آینده خوبی برای حوزه سلامت استان در انتظار ماست و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است که در چهار دهه گذشته اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: بیمارستان 22 بهمن قزوین در حال حرکت است و زمین آن شناسایی و فضای مناسبی برای این چیدمان در نظر گرفته شده است.

سراندونی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای ساخت بیمارستان 700 تختخوابی اندیشیده شده و بحث تسهیلات و اعتبارات سفر رئیس جمهور و آماده سازی زمین ادامه دارد.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل فاز اول بیمارستان شهید رجایی تصویب شد و ساختمان آن در حال ساخت است.

6ebb970d 97d8 4d2e ac7f 3cb7132af3ae خبر خاکستری




تحول قابل توجهی در زیرساخت های بهداشتی استان در حال رخ دادن است

این مسئول گفت: بیمارستان خصوصی هزار تختخوابی را نیز رصد می کنیم تا مشکلات و گلوگاه های مربوط به آن به زودی برطرف شود. در کنار این پروژه های بزرگ، پروژه های خرد و کوچک نیز داریم که پیگیر ساخت بیمارستان مهرگان، بیمارستان شهر الوند و رفع مشکلات زیرساختی آبیک هستیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: همچنین به دنبال ارتقاء بیمارستان بوعلی هستیم که البته این تنها یک ایده و در دست بررسی است.

وی افزود: با اجرای این پروژه ها بی شک تحول چشمگیری در توسعه و رشد زیرساخت های بهداشتی استان ایجاد می شود که امیدوارم در صورت تامین اعتبار تا 2 الی 3 سال آینده تکمیل شود.

cf973742 904b 4b63 a653 88a7f6548037 خبر خاکستری


جریان خاصی می خواهد بیمارستان 1000 تختخوابی را به زمین وصل کند


معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: متاسفانه در خصوص بیمارستان خصوصی هزار تختخوابی همکاری لازم در استان وجود ندارد و جریان خاصی مایل به وقوع این پروژه نیست و آن را با مشکلات زمین خواری مرتبط می داند. که صحیح نیست

وی با اشاره به اینکه منافع عده ای مخالف احداث بیمارستان خصوصی 1000 تختخوابی قزوین است، برخی این جریان را ایجاد کرده اند که این پروژه به مشکلات زمین خواران مربوط می شود به طوری که تا یک سال آینده ساخته نشود. تحول عظیمی در بخش بهداشت و درمان استان رخ می دهد.

سراندونی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور برای تمامی پروژه های راهداری استان اعتبار دریافت کردیم و در حوزه راه روستایی نیز توانستیم از اعتبارات عشایری استفاده کنیم و در صورت تحقق اعتبارات اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.




پروژه های راهسازی این منطقه در دستور کار قرار دارد

وی گفت: ساماندهی معابر الموت شرقی نیز که از زمان سفر مقام معظم رهبری اعتبار دارد نیز در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال تکمیل شود.

این مسئول تاکید کرد: روکش آسفالت و بازسازی راه های روستایی را در دستور کار داریم و طی جلساتی که با راه و شهرسازی داشتم تمام پروژه های راه استان را که مسکوت مانده احیا کردیم که امیدواریم در یک دوره تکمیل شود. زمان معینی با تامین وجوه

شاندانی در پایان گفت: فرودگاه قزوین یکی از پروژه های اولویت دار استان است و با جدیت پیگیر آن هستیم و خوشبختانه با همکاری شهرداری موضوع زمین حل شده و در حال حاضر در مرحله مذاکرات قانونی و مناقصه برای جذب سرمایه گذار هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید