فروش فوری مسکن ملی خرید خانه 100 میلیونی + شرایط ویژه و اختصاصی آپارتمان

مسکن ملی با نگاهی نو به حوزه تنظیم بازار مسکن به نفع قشر کم درآمد جامعه راه اندازی شد و تاکنون نتایج مثبتی به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیشان:

مسکن ملی می خواهد در قالب جدیدی عرضه شود. متقاضیان مسکن ملی با شرایط ویژه می توانند از آن بهره مند شوند. مسکن ملی برای تامین مسکن برای گروه های کم درآمد طراحی شده است. مسکن ملی نقش مهمی در ثبات بازار مسکن دارد. مسکن ملی تاکنون با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

حمیده محدث در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز آخرین شرایط را برای متقاضیان مسکن ملی خراسان رضوی تشریح کرد، گفت: سال گذشته در سفر رئیس سازمان اجتماعی کشور به مشهد، موضوع معافیت قرار گرفت. از محل پرداخت پیش پرداخت متقاضیان ثبت نام ملی مسکن وصول شد. اما تاکنون منابع مالی آن تامین نشده و این امر نامزدها را بلاتکلیف کرده است.

وی در مورد اینکه آیا این مبلغ پرداخت می شود یا خیر، خاطرنشان کرد: تاکنون خبری مبنی بر لغو معافیت سهم مشتریان وجود ندارد. اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار، کار برای متقاضیانی که منازل آنها جابه جا شده است، سخت است.

محدث اعلام کرد: تاکنون اسامی نزدیک به 8 هزار متقاضی تحت نظارت این سازمان در خراسان رضوی برای مسکن ملی اعلام شده است که از این تعداد بیش از 700 متقاضی «توزیع پروژه ای» شده اند. سامانه ثبت نام مشتریان این طرح هم اکنون باز است.

وی درباره پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها گفت: در برخی شهرها زمینی برای ساخت و ساز اختصاص داده شده است. زمین مسکن شامل وام است. در برخی مناطق مانند گلبهار، خانه های مشتریان باید به صورت پروژه ای ساخته و تحویل شود. با این حال، هیچ پیشرفت فیزیکی مشخصی قابل توجه نیست.

معاون مشارکت ها، اشتغال و مسکن اجتماعی خراسان رضوی درباره پرداخت های حمایتی رایگان این سازمان از متقاضیان مسکن ملی گفت: در سال 1401 میزان پرداختی ما برای متقاضیان عادی اعم از زن سرپرست خانوار یا خانواده های تک نفره دارای معلولیت، در سال 1380 به میزان 100 میلیون تومان انجام شد. 100 میلیون خانوار شهری با دو معلول بود. ، 200 و خانوار روستایی دو معلول 150 میلیون تومان بود که از این اعداد فقط امسال مبلغ کمک بلاعوض برای خانواده های عادی به 150 میلیون تومان افزایش می یابد و بخشنامه جدیدی برای سایر خانوارها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید