فروش ناموفق صنایع بزرگ استان مرکزی راکد شد

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعدازظهر شنبه در مراسم آموزش کمک کرد. یادم هست توجه به این کمک از ابتدای تمرین یادم هست وی در اردیبهشت سال گذشته حدود 360 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد که افتخار بزرگی است ، وی گفت: بیش از 600 دانش آموز در استان مرکزی در مراسم تشییع جنازه تاجگذاران شرکت کردند. آنها همراه با کادر پزشکی برای مراقبت از بیماران کرونری حضور داشتند.

وی ادامه داد: ایجاد بسیج نماد اخلاص و سخت کوشی برای خداوند است و اقدامات این نهاد انقلابی در جهت رفع محرومیت و مبارزه با فقر قابل تقدیر است در حالی که باید توجه داشت توانمندسازی مردم و کمک به محرومان هدف اصلی است. از برنامه های پشتیبانی “

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: باید به حمایت زنان سرپرست خانوار و در مجموع سه دهک جامعه توجه بیشتری شود و به این ترتیب از حمایت خیریه ها برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه استفاده شود.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مدیریت منابع ارزی ، بودجه و منابع بانکی یکی از اولویت های مهم کشور برای پیشرفت است ، گفت: خرید بیش از 70 هزار آپارتمان در کشورهای همسایه ارزشمند است. مشکلات ارزی حل نمی شود

امام جمعه اراک ادامه داد: منابع بودجه ای کشور باید به صورت قطره ای مصرف شود و با نظارت گسترده نهادهای مسئول توسعه کشور و اسراف در تمام سطوح حکومتی به شدت پرهیز شود.

دری نجف آبادی گفت: مدیریت منابع سطح کلان کشور اولین گام به سوی عدالت اجتماعی است و منابع بانکی کشور باید در راستای حمایت از تولید و صادرات باشد. استفاده کنید گرفته شود.

وی ادامه داد: متاسفانه انتقال اصل 44 قانون اساسی به استان مارکازی نیز صنایع بزرگی مانند .O و آرآب پس از انتقال ، اراک به دلیل سوءمدیریت در بن بست بود که دولت جدید را ملزم به توجه ویژه به تأسیس این واحدهای تولیدی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان گفت: ارزش افزوده تولید و کالاهای نهایی با فروش مواد اولیه قابل مقایسه نیست و ارزش افزوده تولید حداقل پنج برابر کالاهایی مانند فولاد ، بنابراین همه فرصتهای مالی کشور باید از تولید حمایت کند. استفاده کنید باید اتخاذ شود ، زیرا تنها در این صورت است که مشکلات اشتغال و اقتصاد حل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید