محیط زیست استان یزد نباید محیطی راکد باشد/توافقنامه دانشگاه تهران درباره تعیین سهم صنایع در آلودگی یزد


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809019

فاطمی گفت: با دانشگاه تهران با وام 5 میلیارد تنی تفاهم نامه ای منعقد کرده ایم تا سهم دقیق هر صنعت و گرد و غبار طبیعی در ایجاد آلودگی مشخص شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی استاندار یزد صبح امروز در سفر یک روزه به شهرستان میبد گفت: نیازمند ایجاد فضای کارآفرینی و اقتصادی در استان هستیم تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت کارآفرینان و بخش خصوصی استفاده کنیم. سرمایه گذاران بخش.”

فاطمی بابیان اینکه باید با بخش خصوصی قانع کننده و تعاملی کار کنیم، اضافه کرد: یکی از ویژگی های کارآفرینان و بخش خصوصی استانی تفاهم و همکاری بالا با مسئولان است.

وی با تاکید بر تعیین سهم آلاینده ها در هر بخش، گفت: سلامت انسان اصل است و تفاهم نامه ای با دانشگاه تهران با وام 5 میلیارد تنی برای تعیین سهم هر صنعت و طبیعی منعقد کرده ایم. گرد و غبار در ایجاد دقیق آلودگی است.”

استاندار گفت: در سال تولید، نگهداری و برچیده شدن باید موانع صنعت و تولید را رفع و کاهش دهیم.

وی در خصوص ظرفیت معدنی استان گفت: استان یزد یک استان معدنی است و البته در فرآیند استخراج، مناطقی که شهرک در آن قرار دارد در معرض آلودگی قرار نگیرد و مدیریت باید از فرار سرمایه از استان جلوگیری کند و از آن در مناطق کم درآمد استفاده کنید.”

استاندار یزد در ادامه سفر خود از یک پتروشیمی و پالایشگاه بازدید و از روند تولید این واحد بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید