فروش و فروش دارایی نزدیک به صفر بود

ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784583

رئیس دیوان محاسبات کشور با بیان چگونگی اجرای قانون بودجه 1400 در 6 ماهه نخست سال، گفت: دستاوردها در فروش اموال و دارایی ها و واگذاری پروژه ها نزدیک به صفر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اتاق ملت، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور در ارزیابی اجرای قانون بودجه 1400 در شش ماهه نخست سال گفت: در این مدت به احکام بودجه توجه جدی شد. و عدم انطباق تقریباً طبیعی است.” بنابراین باید برای آن برنامه ریزی کنید.

وی افزود: در بودجه سال آینده نباید احکام غیرقابل اجرا یا اجرا نشده در سال های اخیر و یا احکامی که ناقص اجرا شده یا به دلیل کمبود منابع اجرایی نشده باشد، نباشد.

رئیس دیوان محاسبات کشور تاکید کرد: برخی تصمیمات که 100 درصد اجرا شده و ممکن است ظرفیت بیشتری در بودجه داشته باشد باید در بودجه سال آینده برجسته شود.

وی ادامه داد: در زمینه درآمدهای مالیاتی و گمرکی وضعیت نسبتاً خوبی داشتیم اما عملکرد در این 6 ماه در زمینه فروش اموال و دارایی ها و واگذاری پروژه ها نزدیک به صفر بود که اصلا قابل قبول نیست. . بذرپاش گفت: عملکرد در تامین منابع از اینجا بسیار ضعیف بود و این کسری را از محل فروش اوراق بهادار اسلامی و حقوق بیت المال جبران کردیم که باید سال آینده به حداقل برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید