فضای مدرسه باید برای ورزش همگانی در دسترس باشد


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904355

احمد توکلی با اشاره به کمبود فضای ورزشی در شهرستان نور گفت: فضای مدارس برای ورزش همگانی باید تا رفع کمبود فضای ورزشی فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، احمد توکلی صبح امروز در نشستی صمیمی با فعالان و مدیران هیات های ورزشی استان با اشاره به محبوبیت ورزشکاران در جامعه اظهار داشت: جایگاه ورزشکاران در میادین ورزشی در دنیا به عنوان سفیر فرهنگی برای کشور و وقتی پرچم به کشور ما افتخار می کند مایه مباهات کشور است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران به عنوان چهره های خاص می توانند الگوهای خوبی برای نسل آینده باشند، تاکید کرد: رقابت در این رشته امری اجتناب ناپذیر است اما ورزشکاران به عنوان چهره های شاخص الگوهای رفتاری و اخلاقی باید احترام یکدیگر را حفظ کنند.

فرماندار شهرستان نور گفت: باید وحدت در بین جامعه ورزش نهادینه شود و شوراهای فکری با تبعیت از شور اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات برنامه ریزی ورزشکاران اقدام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم توجه به جایگاه زن در جامعه و تساوی حقوق زن و مرد در قانون، تاکید کرد: توجه به حقوق زنان در همه عرصه ها و جایگاه ورزشی باید بر اساس موازین شرعی باشد. و سوالات شرعی و نباید محدودیتی بر اساس سلیقه افراد در شهر وجود داشته باشد

توکلی با اشاره به فضای ورزش بانوان در شهرستان نور افزود: باید ساعات مشخصی سالن های ورزشی بانوان باشد و یا اینکه چند سالن را به ورزش بانوان اختصاص دهیم.

وی افزود: شهرداران موظف شدند یکی از پارک های شهر را با مکان مناسب برای حضور بانوان تعیین کنند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به کمبود فضای ورزشی گفت: فضای مدارس تا رفع کمبود فضای ورزشی باید برای ورزش همگانی در دسترس باشد.

این مسئول با اشاره به نیمه تمام پروژه های ورزشی گفت: در آینده نزدیک با تلاش خیرین و پیگیری های لازم پروژه های ورزشی به بهره برداری می رسد.

توکلی در پایان بر رعایت احترام ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم وظیفه کارکنان است و هیچ کارمندی حق توهین به مردم را ندارد و قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید