فضا برای فعالیت زنان در استان چهارمحال و بختیاری باز است/ نفوذ زنان در عرصه های مختلف


ساعت: 17:15
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912189

گلمعلی حیدری گفت: فضا برای فعالیت بانوان در استان چهارمحال و بختیاری باز است و باید طرح ها و برنامه هایی از جامعه بانوان ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری در دیدار با رئیس فراکسیون زنان شورای اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران مکانی برای رشد زنان فراهم شد و امروز زنان در عرصه های مختلف بسیار تاثیرگذار هستند.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری سعی شد از ظرفیت بانوان استفاده شود. تعدادی از مدیران کل و معاونان آنها زن هستند. همچنین پیشنهاد شد از ظرفیت بانوان برای تصدی چند اداره کل دیگر استفاده شود که مورد قبول وزارتخانه قرار نگرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نظام آموزشی و دانشگاه ها توانسته اند از ظرفیت بانوان به خوبی استفاده کنند و با اقداماتی از جمله توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بیمه زنان سرپرست خانوار شاغل، تخصیص سهمیه اشتغال برای زنان تلاش شده است. زنان سرپرست خانوار، حمایت از اشتغال در منزل ایجاد کارگاه های تولیدی با محوریت زنان و… از دیگر اقدامات توانمندسازی زنان در این استان است.

حیدری تصریح کرد: فضا برای فعالیت بانوان در استان چهارمحال و بختیاری باز است و باید طرح ها و برنامه هایی از جامعه بانوان ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید