فعالان بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات خود را افزایش می دهند/ پلیس اجازه رفتار مجرمانه در فضای مجازی را نمی دهد


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878963

مرتضی عسگری گفت: به افرادی که قصد سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی را دارند و قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال دیجیتال را دارند اکیداً توصیه می شود تا زمانی که سوادشان در این زمینه پیشرفت کافی نکرده و تحقیقات جامع و کاملی نداشته باشند به هیچ وجه وارد این بازار نشوند. “وارد نشوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی گفت: بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پیچیده است و ردیابی تراکنش های مالی دشوار است.

وی با بیان اینکه یکی از هموطنانش با اعتماد به مردی در فضای مجازی گرفتار شد و تمام دارایی خود را از دست داد، گفت: زمانی که به پلیس فتا مراجعه کرد، هیچ اطلاعی نداشت و نیاز به اقدامات فنی داشت و این کار پلیس یک ماه طول کشید. این و در این مدت همکاری شاکی کمک زیادی کرد.

عسگری گفت: پس از این مدت زمانی که مشخص شد فرد متخلف کجاست، با هماهنگی مراجع قضایی مبدا و مقصد، متخلف دستگیر و تمامی وجوه مفقود شده به حساب وی واریز شد.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری افزود: به افرادی که قصد سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی را دارند و قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال دیجیتال را دارند اکیداً توصیه می شود تحت هیچ عنوان وارد این بازار نشوند.

وی گفت: “جنایتکاران همیشه به دنبال افراد نادانی هستند که بتوانند از آنها سوء استفاده کنند.”

عسگری در نهایت به مجرمان سایبری هشدار داد که پلیس فتا به صورت هوشمند فضای مجازی را رصد می کند و هیچ پناهگاه امنی برای رفتار مجرمانه آنها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید