فعالیت فغانپور در فدراسیون فوتبال به پایان رسید

پس از لغو این دیدار از سوی تیم ملی فوتبال ایران و کانادا، صفیولا فغانپور، رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی به انتقاد از میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر پرداخت و مدعی شد که پس از عقد قرارداد با کانادا به وی اطلاع داده اند. . داده شده.

بعد از این اتفاق، میرشاد ماجدی صبح امروز در برنامه فوتبال برتر از فغانپور گلایه کرد: «از دست آقای فغانپور خیلی خیلی ناراحتم، باید به ما کمک می کرد اما حرف های اشتباهی زد. ما تمام مدارک لازم مربوط به ملاقات با کانادا را برایشان فرستادیم و گفتند ترجمه کنید و به ما بدهید. پرونده ها و مستندات زیادی در قالب اتوماسیون در فدراسیون وجود دارد و من تعجب می کنم که او که در فدراسیون است علیه ما صحبت می کند. یکی از مشکلات ما این است که فوتبال در شرایطی است که باید در رسانه ها مشکلات را مطرح کند و همه به دنبال سهم گرفتن هستند.

در پی این اتفاقات فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت به همکاری خود با فغانپور پایان دهد. البته علاوه بر مذاکرات اخیر دو کشور، دلایل دیگری نیز برای قطع این همکاری ها وجود دارد که باعث شد رئیس اداره حقوقی فدراسیون فوتبال به همکاری خود با این مجموعه پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید