فعالیت موکب مردمی بانوان فاطمیه در قالب 6 هیئت


ساعت: 16:01
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895000

مدیر اجرایی موکب های مردمی بانوان فاطمی گفت:

مدیر اجرایی راهپیمایی بانوان فاطمی با اشاره به اینکه 313 دختر دانش آموز خواهران مبلغ در این راهپیمایی حضور دارند، گفت: راهپیمایی بانوان فاطمی در قالب 6 هیئت شامل تبلیغات، فرهنگی، مراسم و محافل، پشتیبانی و پذیرایی، اجتماعی فعالیت می کند. و خدمات پزشکی و رسانه ای.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،حجت الاسلام جواد بهشتی پور در نشست خبری مراسم اربعین در حوزه خواهران با اشاره به اینکه 10 موکب به نام حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمه معصومه(س) و موکب بانوان فاطمی است، گفت: : 9 موکب در مرزهای کشور در شهر ایلام مهران است. ، قصرشیرین، گیلان گرب، دهدشت و … و در عمود 1222 در جاده نجف به کربلا موکب برپا می شود.


وی گفت: راهپیمایی بانوان فاطمی در قالب 6 کمیته اعم از تبلیغات، فرهنگی، مراسم و محافل، پشتیبانی و پذیرایی، خدمات اجتماعی و پزشکی و رسانه ای فعالیت های خود را ارائه می کند.
مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی با بیان اینکه کمیته تبلیغات با 313 طلبه و خواهر مبلغ در حال فعالیت است افزود: کمیته فرهنگی در 2 باب پرورشگاه کودکان با غرفه های متعدد نقاشی و رنگ آمیزی، نمایش، قصه گویی، پرده خوانی و… چاه و خدمات فرهنگی خواهران با حضور مشاورین و اساتید ممتاز مسلط به زبان های مختلف خدمات ارائه می دهد.
وی افزود: برنامه هایی مانند اقامه نماز عمومی، ختم قرآن با حضور قاریان و برپایی عزاداری بعد از نماز در هیئت محافل و مراسم و همچنین در کمیته پشتیبانی و پذیرایی حداقل هفت هزار میان وعده، شربت و آب میوه توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام بهشتی پور ادامه داد: پزشکان متخصص، پرستاران و پزشکان سنتی نیز با استقرار در کمیته بهزیستی و درمان خواهران خدمات مورد نیاز زائران را ارائه خواهند کرد. تعمیر کیف و کفش و دوخت ویژه خواهران از دیگر خدمات این کمیته می باشد.
وی به فعالیت های کمیته رسانه راهپیمایی زنان مردمی فاطمی اشاره کرد و اظهار داشت: در این کمیته فعالیت ها شامل ارتباط با شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی به ویژه برنامه های آموزشی تلویزیونی می باشد. ارتباط زنده با شبکه های رادیویی اربعین و معارف خواهد بود.
مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی گفت: تولید محتوا برای فضای مجازی و انتشار در شبکه های مختلف، تولیدات کوتاه و بلند با موضوع بانوان اربعین و تولید هفت مستند با موضوع بانوان فعال در حوزه اربعین از جمله این موارد است. سایر فعالیت های کمیسیون رسانه


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید