فعالیت 22 پایگاه کاسوین هلال احمر در ایام نوروز


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816013

حسن آصفی گفت: 15 پایگاه جاده ای ثابت، یک پایگاه هوایی، یک پایگاه کوهستانی و پنج پایگاه موقت در این ایام فعال و پنج تیم واکنش سریع در استان مستقر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن آصفی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با اشاره به برنامه های هلال احمر در ایام نوروز گفت: 15 پایگاه جاده ای ثابت، یک پایگاه هوایی، یک پایگاه کوهستانی و پنج پایگاه موقت در این ایام فعال و پنج تیم واکنش سریع در استان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده اند، افزود: پنج ایستگاه با هماهنگی میراث فرهنگی، گردشگری و راهداری احداث می شود و برنامه های مختلفی از جمله خیمه های نماز برای خدمت رسانی به مسافران برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در تمامی پایگاه های هلال احمر جا برای اسکان اضطراری مسافران وجود دارد؛ هماهنگی لازم جلسات ستاد سفر با اداره کل کمک ها و امور خیریه و سازمان تبلیغات برای اختصاص فضای لازم در مساجد استان برای اسکان مسافران نوروزی نیز پیش بینی شده است.

آصفی یادآور شد: اگرچه برنامه ای برای ولیعهد نداریم اما بیشتر برنامه های هلال احمر در این حوزه آموزشی و با هدف فرهنگ سازی پروتکل های بهداشتی در بین شهروندان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید