فعالیت 284 آتش نشان کرمانشاهی در یازده ایستگاه / انجام بیش از 1600 ماموریت در شش ماهه نخست


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900318

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

فرهاد فرهودی از فعالیت ۲۸۴ آتش نشان کرمانشاهی در یازده ایستگاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد فرهدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از فعالیت 284 آتش نشان در 11 ایستگاه آتش نشانی استان کرمانشاه خبر داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به انجام یک هزار و 646 عملیات در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: از این تعداد بیش از 918 مورد آتش سوزی به مرکز اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمانشاه گزارش شده است. و نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده اند.

وی در ادامه به 728 مورد عملیات بشردوستانه اشاره کرد و گفت: تعدادی از آتش نشانان نیز مجروح شدند.

فرهودی خاطرنشان کرد: علاوه بر عملیات امداد و نجات 489 نفر، 87 استقرار حفاظتی توسط آتش نشانان استان در 6 ماهه نخست سال انجام شد.

وی همچنین به نوسازی تجهیزات آتش نشانی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بسیاری از تجهیزات فرسوده سازمان آتش نشانی کرمانشاه در 6 ماهه نخست امسال به روز شده است.

باید بگویم؛ شجاعت و ایثار دو ویژگی بارز آتش نشانان است که از آمادگی جسمانی و ایمان انسانی نشأت می گیرد، در معنا و نقد کار آتش نشان باید به این لحظه توجه کرد، لحظه ای که همه مردم از حوادث فرار می کنند. آتش نشانانی که مشتاقانه فداکاری می کنند و شجاعانه برای کنترل حادثه و نجات جان قربانیان به حادثه می شتابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید