284 پایگاه در طرح جبرانی و تثبیت آموزشی خراسان جنوبی فعالیت می کنند


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880531

موسوی نژاد گفت: 284 پایگاه در خراسان جنوبی در طرح جبران و تثبیت آموزشی در حال فعالیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سید علیرضا موسوی نژاد امروز در مراسم افتتاحیه طرح جبران و تثبیت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان برای اولین بار در کشور با اختصاص سرانه ویژه برای هر دانش آموز و با با مشارکت خیرین و گروه های جهادی طرح “مدرسه تابستانی” در حال اجراست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: با اجرای این طرح در تابستان افت تحصیلی دانش آموزان در ایام کرونا جبران می شود.

وی با اشاره به افتتاح دومین طرح جبرانی و تثبیت تدریس در خراسان جنوبی ادامه داد: نزدیک به هزار معلم زن و مرد در استان در این امر دخیل هستند.

موسونژاد گفت: مرحله اول طرح جبرانی و تثبیت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی از 16 بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا خرداد ماه سال جاری ادامه داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از بهره برداری از 284 مرکز در طرح تثبیت و جبران خسارات آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در مرحله دوم اجرای طرح تثبیت و جبران خسارات آموزش و پرورش، 15 هزار و 344 دانش آموز از پایه اول تا ششم ابتدایی سال 1397 به بهره برداری رسید. استان ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسته آموزشی «آسان بخوانیم و روان بنویسیم» با هدف تقویت مهارت خواندن و نوشتن در منطقه ایجاد و بین دانش آموزان طرح در شهرستان ها و مناطق منطقه توزیع شد.

موسوی نژاد تصریح می کند: دانش آموزان سال اول ابتدایی به مدت 2 روز دروس فارسی و ریاضی و هر درس حداقل 2 جلسه در هفته و دانش آموزان سال دوم ابتدایی نیز سه روز دروس فارسی، ریاضی و علوم را می گذرانند و هر درس را در حداقل 2 جلسه در هفته

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید