فعال سیاسی اصلاح طلب؛ به رئیسم گفتم آمار محبوبیتت را باور نکن

فعال سیاسی اصلاح طلب؛  به رئیسم گفتم آمار محبوبیتت را باور نکن

روز جدید اشرف بروجردی گفت: رئیسی تاکنون در مورد برکناری صحبت خاصی نکرده است اما در دیدار با فعالان سیاسی به رئیسی گفتم آماری که برای محبوبیت و مطلوبیت شما داده می شود را باور نکنید.

بروجردی، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره دیدار اصلی با فعالان سیاسی گفت: این – اگر خوب و مثبت باشد. در دیدار با رئیس جمهور گفتم امیدوارم در این جلسه بحث هایی صورت بگیرد که تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در نشست اصلی با فعالان سیاسی افزود: در دیدار با رئیس جمهور موضوعات مختلفی از جمله مسائل اقتصادی، برجام، احزاب و گروه ها مطرح شد. البته من در مورد شعاری که خود رئیس جمهور در ابتدا داده بود که دولت من دولت فراگیر است، صحبت کردم، اما در عمل این را نمی بینیم و این دولت یک دولت است و اصلاً فراگیر نیست و حتی رفتم. در مورد اینکه شما منصوب کردید، نیروهای موجود در بدنه دستگاه اجرایی را به شدت بررسی کنید و منتسب به دور قبلی اخراج شوند.

سکوت رئیس در زمان اخراج!

بروجردی افزود: بازرسی از نیروها نشان می دهد که نه تنها انتخابات رئیس جمهور به صورت کلی شکل نمی گیرد، بلکه افرادی که انتخاب شدند، در میدان عمل در بدنه، نیروها سرکوب و اخراج می شوند، حتی اگر این نیروها هویت هستند، «اگر داشته باشند، شناسنامه ها را از آنها می گیرند و در نهایت حذف می کنند و از دستگاه بیرون می اندازند.

این چهره اصلاح طلب در خصوص واکنش رئیس جمهور به سخنان مردم خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در مورد انصراف صحبت خاصی نکرد، اما من بر این نکته تاکید کردم و به رئیس جمهور گفتم آماری که محبوبیت و مطلوبیت شما می دهد را باور نکنید، این یک موضوع نیست. در مورد بدنه سیاسی آمار اما بدنه سیاسی چیز دیگری می گوید. در واقع، مردم از این دستاورد خوشحال نیستند. البته رئیسی پاسخ داد که به هر حال مردم نسبت به دولت قبل حساس بودند، ناامیدی وجود داشت و باید کاری کنیم که امید به جامعه بازگردد.

بروجردی با اشاره به فضای حاکم در جلسه اصلی با فعالان سیاسی گفت: فضای دیدار رئیس جمهور با فعالان سیاسی بسیار مساعد بود و ایشان احساس کردند که هم جناح راست و هم چپ اصرار داشتند که باید برای نجات کشور اقدام کنیم. این موضوع را باید به گروه مقابل نسبت داد، بنابراین فضا ملایم بود نه خشن و احساس می شد همه حاضران در جلسه می خواستند دولت بتواند کاری کند که این سرمایه اجتماعی در جامعه احیا شود. .

دیدگاهتان را بنویسید