فقر و بیکاری حق مردم کرمانشاه نیست/ باید ریشه مشکلات مردم را پیدا کرد.


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889292

آیت الله محمود محمدی عراقی گفت: استان کرمانشاه از نظر منابع طبیعی و انسانی دارای سرمایه عظیمی است بنابراین مشکل فقر و بیکاری حق این مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، آیت الله محمود محمدی عراقی عصر امروز پنجشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه از نظر منابع طبیعی و نیروی انسانی دارای سرمایه عظیمی است، بنابراین مشکل وجود دارد. فقر و بیکاری از آن است مردمی وجود ندارند.

نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، اصناف و دستگاه های مختلف در واقع رابط مردم و دولت هستند و انتظار می رود نقش خود را به خوبی ایفا کنند. .

وی خاطرنشان کرد: باید مشکل مردم را ریشه یابی کرد و نسبت به آن اقدام کارشناسی کرد.

آیت الله محمدی عراقی به مطالبه گری بیت المال توسط افراد سودجو و مواردی مانند گلیم و گبا اشاره و تصریح کرد: سرمایه های ما کم نیست به شرطی که بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و اگر اعتماد جلب شود و مردم به میدان بیایند. در مرحله، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه اصلی مورد انتظار و یکی از آرزوها بر اساس نقشه راه گام دوم انقلاب اسلامی، گره گشایی از دستان مردم است.

نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری به نقش مردم در تحقق اهداف انقلاب اشاره و تصریح کرد: بر اساس بینش قرآن ریشه بسیاری از مشکلات به بی ایمانی مردم

آیت الله محمدی عراقی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: وام ها در قانون گذاری بسیار خوب نوشته شده است اما مهم این است که چقدر توزیع و به موقع هزینه می شود تا اثربخش باشد.

وی افزود: ایجاد دفتر ارتباط با فعالان صنعتی و اقتصادی و شورای گفت و گو و وحدت پیشنهادهای خوبی است و قطعا در این زمینه با امام جمعه کرمانشاه دیدار خواهیم کرد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید