فلسطینی ها در حدود 20 نقطه با صهیونیست ها جنگیدند


ساعت: 00:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888867

رئیس دفتر حماس در تهران با تشریح ابعاد درگیری اخیر فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: فلسطینی ها نه تنها در غزه، بلکه در کرانه باختری و قدس شریف در حدود 20 نقطه با صهیونیست ها جنگیدند. و این یک جنگ تمام عیار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ظهر امروز سه شنبه 27 مردادماه جمعی از مردم تهران با برگزاری تجمعی در میدان فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

«خالد القدومی» رئیس دفتر جنبش حماس در تهران در این مراسم با بیان اینکه ما عهد جهاد و برادری بسته ایم، گفت: ملت ایران و فلسطین برادرند و هیچکس نمی تواند ما را از هم جدا کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن کودک کش صهیونیستی مسئول هدف قرار دادن غیرنظامیان در روزهای اخیر است، تصریح کرد: نبرد ما با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و هدف راهبردی این نبرد زوال و نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین از رودخانه است. به دریا.

«القدومی» تاکید کرد: ما می خواهیم دولت فلسطین با پایتختی قدس شریف تشکیل شود.

وی با تشریح ابعاد درگیری اخیر فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: نه تنها در غزه، بلکه در کرانه باختری و قدس شریف نیز فلسطینی ها در حدود 20 نقطه با صهیونیست ها می جنگند و این کامل است. جنگ مقیاس

رئیس دفتر جنبش حماس در پایان خاطرنشان کرد: به روح پاک شهید سلیمانی درود می فرستیم که این شعار را به ما آموخت که ما امت امام حسین هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید