فوتبالیست عصبانی نامزدش را با چکش کشت!

جیووانی پادوانی که سابقه بازی در بسیاری از باشگاه های ایتالیایی در لیگ های پایین را دارد، قبل از یکی از بازی های تیمش اردوی تیم را ترک کرد تا به بولونیا برود تا با نامزدش الساندرا ماتوزی ملاقات کند.

فوتبالیست عصبانی نامزدش را با چکش کشت!

چند هفته پیش خانم ماتوزی 56 ساله به پلیس گزارش داد که فوتبالیست 27 ساله ایتالیایی او را کتک زده است. پلیس گفت که این زن زمانی که به ساختمان خود رسید مورد حمله قرار گرفت. او در حال صحبت با خواهرش بود که ناگهان فریاد زد زیرا ناگهان مورد حمله قرار گرفت.

خواهرش به یک شبکه تلویزیونی گفت: «الساندرا از ماشینش پیاده شد و ناگهان شروع به جیغ زدن کرد. او مدام می گفت نه، جیووانی، لطفا این کار را نکن. صدایش را می شنیدم. بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. اما این مرد آنقدر خواهرم را زد که مرد».

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که الساندرا و جیووانی حدود یک سال است که با هم قرار دارند، اگرچه اکثر اوقات از هم جدا بوده‌اند زیرا او در بولونیا زندگی می‌کند و جیووانی در سیسیل فوتبال بازی می‌کند.

روزنامه سان گزارش داد که این دو در خانه او زمانی با هم درگیر شدند که بازیکن سابق تیم جوانان ناپولی ظروف و یک چراغ را شکست. پس از جدایی آنها، جیووانی تمام شبانه روز نامزدش را که حدود 30 سال از او بزرگتر بود، با پیام ها و تماس ها مورد آزار و اذیت قرار داد. الساندرا سپس جیووانی را در مورد ضرب و شتم به پلیس گزارش داد.

ساکنان محلی همچنین ادعا کردند که این فوتبالیست عمداً ماشین الساندرا را خراب کرد، کنتور برق او را از بیرون خاموش کرد و سعی کرد مخفیانه وارد بالکن او شود.یکی از همسایگان به رسانه های محلی گفت: “این زن از او بسیار می ترسید زیرا او خیلی خجالتی بود که نمی توانست داخل شود. خانه زن و او اجازه ورود او را نداد.

این پرونده خشم عمومی را در ایتالیا برانگیخته است و بسیاری بر این باورند که سیستم قضایی به اندازه کافی برای محافظت از زنان انجام نمی دهد. بازرسان تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید