فوتبال ایران تفاوت چندانی با فوتبال انگلیس نداشت


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912943

رجاییان بیان کرد: انتظار می رفت با همان تفکر دفاعی آقای کی روش و استفاده از ضدحملات حداقل به یک تساوی دست پیدا کنیم اما در مجموع استراتژی و آرنج تیم درست مقابل انگلیس انتخاب نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به اولین بازی تیم ملی در رقابت های جام جهانی و دلایل شکست مقابل انگلیس گفت: اولین مسئله این است که ترکیب تیم آن چیزی نبود که آقای کی روش در مورد آن اظهار نظر کرد و در مصاحبه قبل از بازی اعلام کرد. تا شاید بتوانیم انگلیس را ببریم.

وی افزود: کی روش ترکیبی را که کمتر در بازی های دوستانه و تمرینات استفاده می شد در این بازی حساس و سخت بیرون آورد و کار را برای ما سخت کرد.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال ادامه داد: می دانستیم انگلیس تیمی است که از جناحین ضربه سر و سانتر استفاده می کند و این نقطه قوت فوتبال انگلیس است، بنابراین استفاده از بازیکنانی که در ضربات سر موفق تر هستند مانند کنعانی زادگان یا شجاع خلیل زاده که با کوتاهی خود. قد و قامت ضربات سر خوب مخصوصا در خط دفاعی کمک بیشتری به تیم ملی می کند.

رجائیان خاطرنشان کرد: البته برخی احساس می کنند کی روش هنوز بازیگران اصلی را معرفی نکرده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم افزود: در دیدار مقابل انگلیس از علی کریمی در خط هافبک استفاده شد.

وی تصریح کرد: سبک آقای کیروش دفاع و گلزنی در ضد حمله است. نباید قدرت تیم انگلیسی را دست کم بگیریم که تیم بسیار خوبی است، اما فوتبال ما تفاوت چندانی با انگلیس نداشت و انتظار این بود که با همان تفکر دفاعی آقای کی روش و استفاده از ضد حملات. حداقل توانستیم یک تساوی بگیریم اما در کل استراتژی و آرنج تیم مناسب برای رویارویی با انگلیس انتخاب نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید