10 تصنیف هم نوشتم. ترکیب ایران مقابل انگلیس جایی در آن نداشت!


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914660

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان از رویه فنی کارلوس کی روش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 قطر گفت: من مسابقات را تماشا کردم. در تیم ملی تغییرات زیادی رخ داد و عوامل مختلفی دخیل بودند. ایران در بازی اول مقابل انگلیس فوق العاده محتاطانه عمل کرد. اگر قرار بود 10 ترکیب مختلف برای این مسابقه بنویسم، این ترکیب را حدس نمی زدم. من 3 سال آنجا بودم، اما جام جهانی را بازیکنانی بازی کردند که اصلاً در مسابقات مقدماتی جهانی شرکت نکردند.

وی در ادامه درباره بازی دوم مقابل تیم ملی فوتبال ولز و پیروزی تیم ملی بیان کرد: در بازی اول ایران فشار زیادی داشت، اگر 10 آهنگ مختلف می نوشتم نمی دانستم و آنجا بودم. 3 سال. آنها بازیکنانی را بازی کردند که اصلاً در مسابقات مقدماتی بازی نکردند. با این حال کارلوس کی روش در بازی دوم مقابل ولز، ایران را به تیمی نزدیک کرد که در آخرین دوره من بازی می کرد.

اسکوچیچ در پایان به ماجرای جدایی اش از تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: هر چه که باشد، می توانم بگویم الان کمی از آن گذشته ام. این اتفاق در سپتامبر رخ داد و تنش بالا بود. مدام رئیس فدراسیون را عوض می کردند. بالاخره رئیسی که قبل از من در فدراسیون بود وارد شد و اساسا قرارداد و تعهد مالی را به هم زد.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید