فیلتر شدن حاج قاسم در اینستاگرام مانند سوت و کف زدن کافران زمان پیامبر است.

ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798040

حسین شریعتمداری با تاکید بر اینکه اینستاگرام با حذف مطالب مربوط به شهید سلیمانی می خواهد این مطالب را حذف کند، گفت: این اقدام مشابه اقدامات کفار قریش در زمان پیامبر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، صبح امروز حسین شریعتمداری سردبیر زندگینامه کیهان در معرفی شهید سلیمانی و ترور وی با جمعی از فعالان فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد به گفت و گو پرداخت. آمریکا همان چیزی است که امام به آن «شیطان بزرگ» گفته است. شیطان تسلیم نشد، آمریکایی ها از اول انقلاب تمام تلاش خود را کردند و شکست خوردند، اما تسلیم نشدند و راه های دیگری را در پیش گرفتند.

شریعتمداری ادامه داد: ما می توانیم همه اقدامات آنها را در حوزه جنگ نرم تقسیم بندی کنیم. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا این صدا به جایی نرسد.

وی به راهبردهای دشمن اشاره کرد و گفت: یکی از راه هایی که این روزها در نظر گرفته اند، تحریف واقعیت است. موارد دیگر شامل تأثیرگذاری و ایجاد ناامیدی در افراد است. راهبرد بسیار مهم دیگر این است که مردم احساس کنند دیدن آنها در کشور یک اقلیت است.

شریعت مداری: شهادت حاج قاسم حماسه آفرید

شریعتمداری ادامه داد: شهادت حاج قاسم حماسه بزرگی آفرید که قابل انکار نیست، چندین میلیون نفر در ایران و میلیون ها نفر در کشورهای دیگر مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین ارادت خود را به شهید سلیمانی نشان داده اند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: وقتی دشمن اصرار می کند که مردم ایران انقلاب را رها کنند و ناامید شوند، کم می شود؟ پس حاج قاسم کی بود؟ حاج قاسم نمونه کامل الگو و نماد اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود، می بینند که در دل خود احساس نزدیکی می کنند. این نشان می دهد که این روند نه تنها یک اقلیت، بلکه اکثریت قاطع است.

نویسنده پیشکسوت زندگی نامه کشور به یکی از ترفندهای دشمن به نام «مارپیچ سکوت» اشاره کرد و گفت: قاعده این ترفند این است که اگر کسی فکر کند که نظرش در اقلیت است و مورد قبول نیست. ، ترجیح می دهد نظر خود را بیان نکند. ; البته این یک قاعده کلی است و برای بزرگانی مثل حاج قاسم متفاوت است.

وی افزود: مارپیچ سکوت مانند تونلی است که دیوارهای آن را رسانه ها شکل داده اند. دشمن وقتی می بیند دیدگاهی قابل قبول نیست، در سکوت وارد آن می شود و آنقدر مورد ضربه رسانه ها قرار می گیرد که وقتی بیرون می آید، نظر اقلیت و مشتی می شود تا مردم بدانند نظرشان در اقلیت است. و بیان نمی شود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان: حاج قاسم با شهادتش جادوی برجامی را در آمریکا و غرب شکست.

شریعتمداری در ادامه با تاکید بر اینکه حاج کاسم با شهادتش این ترفند را از بین برد، خاطرنشان کرد: ژنرال مورفی رو به ترامپ کرد و گفت سلیمانی (شهید) که کشته شد برای ما بسیار خطرناکتر از سلیمانی زنده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این ترفندها جواب نمی دهد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی آنقدر بزرگ و با عظمت است که این ترفندها هیچ اثری نخواهد داشت، اما باید مراقب بود که کم کم چیزها فراموش و تحریف شود. کاری که اینستاگرام انجام می دهد و می خواهد این کلمه به جایی نرسد این است که جایگاه شهید سلیمانی بسیار عالی است. می ترسند و نشان می دهند که جایگاه شهید سلیمانی بسیار عالی است، اگر نمی ترسند که چرا نام شهید سلیمانی را حذف می کنند.

شریعتمداری در ادامه با اشاره به کافران قریش که برای شنیدن صدای پیامبر(ص) سوت می زدند و کف می زدند، می گوید: دلیل آنها این بود که می دانستند اگر صدای پیامبر به کسی برسد جذب آن می شود. ; آنها می دانند که حتی وقتی نام و تصویر شهید سلیمانی بر سر زبان ها می افتد، چیزهایی می آفریند و حماسه می آفریند و دل ها را به هم می زند. ببینید که گفتمان انقلاب اسلامی در شهید سلیمانی حد و مرز نمی شناسد. این زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بود که او را از سخن گفتن باز دارد.

وی به سوال تاسف بار اشاره کرد و گفت: یکی از افراد منتسب به جریان اصلاحات گفت: در دیداری که با شهید سلیمانی داشتم به نظر می رسد ایشان تفکر ما را قبول دارند. در همین حال پمپئو وزیر امور خارجه ترامپ به حاج قاسم نامه نوشت و در سوریه نامه به شهید سلیمانی تحویل شد اما حاج قاسم نامه را نپذیرفت. به او گفته می شود که پمپئو مرد دوم در ساختار سیاسی آمریکاست، اما او هنوز نمی پذیرد. مردی که نامه را تحویل داد یا خود پمپئو می گوید ما اصرار کردیم اما نامه را نپذیرفتیم. آیا حاج قاسم با برخوردی مشابه با دشمن چنین تفکری را می پذیرد پس باید مراقب بود.

شریعتمداری همچنین گفت: دشمن شهید سلیمانی را به خوبی می شناسد و تصادفی نیست که به سراغش آمده اند و خداوند همچنان به تربیت بنده عزیز و بزرگوارش پس از شهادت ادامه می دهد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: حاج قاسم با شهادتش جادوی برجامی را در آمریکا و غرب شکست و ورق زد. در گذشته آمریکایی ها ظالم بودند. ما باج نمی دهیم.

وی سخنان امیر عبدالهیان معاون وقت وزیر امور خارجه را یادآور شد و گفت: حاج قاسم به طعنه به من گفت که «الان با جان کری می روی»؛ «حاج قاسم به من گفت: «حالا با جان کری می روی». به آقایان بگویید ما خبر موثقی داریم که هواپیماهای آمریکایی در موصل فرود آمده و همه سلاح و مهمات را برای داعش آورده اند. به اینها تکیه نکن

روزنامه نگار سرشناس کشور: اگر جهاد تبیین نشود، دشمن جای ظالم و مظلوم را عوض می کند.

شریعتمداری به مقاله ای در شبکه الجزیره اشاره کرد و گفت: دکترین اوباما را هر نامی که انتخاب کردید بگذارید، اما او و جوزف نای باید چمدان های خود را ببندند و به قم بروند تا بفهمند از همان حدود نفوذپذیر چه قدرت هوشمندی وجود دارد، سازمان ملل متحد. از جمله جاسوسان اسرائیلی باید به ایران بروند و بر تاسیسات هسته ای آن نظارت کنند.

وی در ادامه با اشاره به حذف مطالب مرتبط با حاج قاسم توسط اینستاگرام خاطرنشان کرد: برخی غربی ها وانمود می کنند که حاج قاسم شبیه آنهاست. شما به آمریکا وابسته هستید. آیا سردار سلیمانی همان شهید آمریکا نبود؟ آیا ترامپ با افتخار نگفت دستور خاصی دادم؟ پس چرا می گویید شهید سلیمانی برای مذاکره و رابطه با آمریکا بود. بنابراین نباید اجازه داد که این سخنان را مطرح کنند. اصل ماجرا را باید گفت و جهاد را تبیین کرد، زیرا اگر جهاد تبیین نشود، ظالم و مظلوم جای دشمن را می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید