قانون رنگ نیست و ما موظف به اعمال آن هستیم / تصمیم فدراسیون جهانی پیامی روشن به همه فدراسیون ها بود


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810279

مکانیسم خصوصی سازی کند است، اما در حال پیگیری است

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: تصمیم هیئت فوتبال پیام روشنی برای همه فدراسیون ها بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس و احسان قاضی زاده هاشمی نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس برای دیدار با میرشاد ماجدی رئیس موقت فدراسیون فوتبال راهی فدراسیون شدند.

مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان این جلسه گفت: بر اساس تعهدات قانونی و علاقه مندی به ورزش و فوتبال به اینجا آمدیم. صحبت هایی در مورد فوتبال و تعاملات مورد انتظار اعضای هیأت مدیره در حمایت از فوتبال ملی مطرح شد و آمادگی مجلس را برای حمایت از تیم ملی و فدراسیون چه از نظر اعتباری و چه در بحث معنوی اعلام کردیم. فصل بودجه است و این ورزش نیاز به بودجه دارد.

وی در خصوص برکناری رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیمی گرفته که همه جامعه از آن خوشحال است. آنها با کسی رابطه برادری برقرار نکرده اند و ما اینجا هستیم تا از شما تشکر کنیم. وقتی ما در نهاد عالی مقننه وظیفه داریم همان قانون و عرفی را اعمال کنیم، قانون رنگ نمی گیرد. ارکان نظام در اجرا و اجرای قانون دخیل هستند.

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس افزود: وقتی هیات رئیسه با رای مجمع انتخاب می شود در مقابل مجمع و مردم پاسخگو است. این پیام روشنی به همه فدراسیون ها بود که اگر ما را باور کنید ما قابل اعتماد هستیم و از منافع ملی حمایت می کنیم. ما بر اساس خطرات علیه منافع ملی و قانون اساسی دفاع می کنیم.

فروردین در خصوص خصوصی سازی زاغی ها نیز گفت: سازوکار خصوصی سازی هم کار می کند، تاخیر دارد و دولت قبل گلایه دارد. حذف از لیگ قهرمانان آسیا سرخابی ها را ناراحت کرد و اتفاقی منفی بود. امیدوارم روند انتقال به خوبی پیش برود.

دیدگاهتان را بنویسید