شهرداری موظف است سگ های ولگرد شهر را به خانه ببرد/ رسانه ها مشکلات حضور حیوانات در جامعه را روشن کنند.

این کودک توسط خانواده برای مداوا به اورژانس بیمارستان گلستان منتقل شد و گوش سیدحمید در این بیمارستان پانسمان شد اما خانواده با رضایت خود کودک را برای ادامه درمان در مرکز دیگری از بیمارستان مرخص کردند.

سید محمد جواد رضوی رئیس کمیته بررسی، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز نیز در گفت و گو با خبرنگار ما در واکنش به این خبر گفت: شهرداری به عنوان متولی جمع آوری سگ های ولگرد تاکنون اقدام کرده است. اقدامات لازم به آرامی .

وی افزود: یکی از دلایل کندی اسکان سگ های ولگرد مشکلات نگهداری و نگهداری آنها است.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: همچنین دوستانی که به عنوان حافظ حیوانات فعالیت می کنند در حمایت از سگ های ولگرد اغراق کردند زیرا در مکان هایی که این حیوانات باعث آزار و اذیت شهروندان می شوند این حمایت معنا ندارد.

رضوی ادامه داد: زمانی که رهگذر مورد آزار سگ های ولگرد قرار می گیرد که حتی ممکن است منجر به صدمات جسمی شود. حمایت از حیوانات نباید از شهروندان پیشی بگیرد.

وی گفت: دوستداران حیوانات فشار مضاعفی به مامورانی که سگ های ولگرد شهر را جمع آوری می کنند وارد می کنند. بیایید و در کار آنها دخالت کنید.

این عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: با این حال شهرداری باید به تعهدات خود در خصوص جمع آوری، نگهداری و عقیم سازی سگ های ولگرد شهر به طور کامل عمل کند.

رضوی تاکید کرد: حامیان حیوانات نیز باید متوجه شوند که چه زمانی استاد دانشگاه به دلیل ورود حیوانات به شهر جان خود را از دست می دهد یا به این دلیل کودک آسیب جسمی می بیند. ورود سگ های بدون نظارت در شهر ممنوع است.

وی با بیان اینکه نباید با انحراف افکار عمومی از اتفاقات ناخوشایندی که برای شهروندان رخ می دهد از ازدحام سگ های ولگرد جلوگیری کرد، ادامه داد: دوستداران حیوانات می توانند نظر خود را در چارچوب قانون رعایت کنند اما مشکلات ناشی از حضور سگ ها باید حل شود. بلاصاحب در جامعه ایجاد شد، باید برای همه روشن باشد و فضای رسانه ای یک طرفه نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید