قایق تفریحی که پرواز هم می کند!

به گزارش دیلی میل، تصاویر مفهومی این کشتی تفریحی عجیب به نام «ایر قایق بادبانی» توسط استودیوی طراحی لازارینی مستقر در رم منتشر شده است.

یک کشتی تفریحی طراحی کنید که پرواز هم کند!

این کشتی از فیبر کربن خشک ساخته شده است، به لطف چهار پیشران الکتریکی خورشیدی و دو مخزن هوای پر از هلیوم، که به 60 گره (111 کیلومتر در ساعت) می رسد، که به آن اجازه می دهد در آسمان پرواز کند و در آب حرکت کند.

از آنجایی که دو مخزن هوای Air Yat با گاز هلیوم سبک تری پر شده اند، کشتی ممکن است شناور بماند. مشخص نیست که این کشتی پرنده چقدر هزینه خواهد داشت، اگرچه شرکت می گوید این کشتی با در نظر گرفتن مالکان خصوصی طراحی شده است، کسانی که صدها میلیون پوند برای خرج کردن دارند.

یک کشتی تفریحی طراحی کنید که پرواز هم کند!

طول کل ساختار فیبر کربن خشک حدود 150 متر و عرض آن 80 متر است. عرشه مرکزی 79 متر طول و 10 متر عرض دارد.

دو مخزن هوای Iriat حاوی 400000 متر مکعب هلیوم فشرده هستند و با هشت “پروانه رفت و برگشتی” نیرو می گیرند. هر کدام از این موتورها انرژی خود را از باتری های بسیار سبک و پنل های خورشیدی می گیرند. ملخ های رفت و برگشتی چرخشی به یک یا چند جفت ملخ اطلاق می شود که در دو طرف هواپیما و در هر دو بال هواپیما نصب شده اند. جفت پروانه ها در جهت مخالف می چرخند تا نیروی انحراف (انحراف) دیگری را خنثی کنند.

یک کشتی تفریحی طراحی کنید که پرواز هم کند!

به گفته لازارینی، این هواپیما می تواند با حداکثر سرعت 60 گره دریایی بیش از 48 ساعت پرواز کند.

این شرکت در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هدف از ساخت ایر یات برای حمل و نقل عمومی یا فعالیت های گردشگری نیست و برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده است.

در اطراف مخازن هلیوم تخت های آفتابگیر و آپارتمان های اختصاصی با تخت و حمام وجود دارد تا مسافران بتوانند در سفرهای طولانی چند روزه از آنها استفاده کنند. پنج آپارتمان در هر طرف برای مسافران با چشم اندازهای شگفت انگیز وجود دارد.

یک کشتی تفریحی طراحی کنید که پرواز هم کند!

همچنین یک سکوی بدون پنجره در دو طرف مخازن تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد که در هنگام قرار گرفتن روی آب، برخورد آب با کشتی را تماشا کنید و زمانی که کشتی در ارتفاع 1.5 کیلومتری در هوا است، مسافران می توانند هوای تازه دریافت کنند. لذت بردن.

یک کشتی تفریحی طراحی کنید که پرواز هم کند!

هر دو مخزن هوا به یک راهرو مرکزی متصل هستند که مسافران می توانند از طریق آن سفر کنند. دارای یک منطقه مشترک است که می توانید در آن استراحت کنید و غذا بخورید و همچنین دارای یک استخر شنا، سالن و اتاق نشیمن بزرگ است.

در پایین هر مخزن بخشی به نام “زیرزمین های بادی” وجود دارد که با نزدیک شدن آب پر از هوا می شود و به آن امکان شنا می دهد.

یک کشتی تفریحی طراحی کنید که پرواز هم کند!

به گفته شرکت لازارینی: کشتی می تواند به آرامی در آب با سرعت پنج گره (9.26 کیلومتر در ساعت) حرکت کند.

این شرکت مفهومی باشکوه از کشتی را بدون ساخت آن منتشر کرد، بنابراین به احتمال زیاد تبدیل Air Yat بسیار گران و غیرممکن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید