قبض برق کشاورزان قزوینی در صورت مدیریت تقاضا رایگان می شود

وی افزود: در بخش روستایی بیش از 841 روستای دهستان و به عبارتی روستاهای بالای 10 خانوار دارای پوشش 100 درصدی برق هستند.


134 هزار چراغ در قزوین وجود دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: بیش از 134 هزار چراغ مربوط به روشنایی تحت مدیریت شرکت توزیع برق، شهرداری ها و اداره راه در استان وجود دارد.

هاج وند با اشاره به چالش مهم عدم تعادل تولید و مصرف برق گفت: آمارهای کشور 14 هزار عدم تعادل بین تولید و مصرف برق را نشان می دهد که با همکاری بخش صنعت، 10 هزار مگاوات عدم تعادل مدیریت می شود. توسط این بخش بوده است

وی با تاکید بر تلاش برای مدیریت پایداری شبکه در بخش خانگی و تجاری گفت: صنایع با همکاری یک روز در هفته، صنعت فولاد با همکاری دو هفته کاری و بخش کشاورزی با همکاری روزانه 4 ساعت شبکه را پایدار کردند و خوشبختانه با همکاری در این زمینه ها بخش هایی که تا امروز خاموشی نداشته ایم.

29d70b48 3104 482f 8861 2c45dc50ceae خبر خاکستری

این مسئول از افزایش 4.45 درصدی مصرف برق در کشور خبر داد و ادامه داد: متاسفانه میزان مصرف برق در کشور بیش از میانگین جهانی است و این امر نیازمند رسیدگی است.


رکورد مصرف برق در کشور به ثبت رسیده است

کاژوند با اشاره به مصرف برق خانگی 5 برابر متوسط ​​جهانی گفت: روز گذشته شاهد رکورد 67 هزار مگاوات برق در کشور بودیم و با این رقم به یک اوج کشوری رسیدیم و از آمار مشابه سال گذشته عبور کردیم.

وی افزود: در حالی که آمار کل مصرف برق بدون احتساب ماه های گرم سال 45 هزار مگاوات است، پیش بینی می شود این رقم به بالای 70 هزار مگاوات برسد.

این مقام مسئول با اشاره به طرح های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: از آنجایی که در خانوارها به ازای هر کیلووات ساعت 500 تومان برای قبوض برق اعمال می شود، در یک ماه گذشته بیش از 765 میلیون تومان برای دریافتی های برق اعمال شده است. کل استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: همچنین در صورت همکاری 4 ساعته کشاورزان کل قبض برق رایگان خواهد بود و در بخش صنعتی نیز در صورتی که تولید با ژنراتور انجام شود، ژنراتورهای صنعتی را در یک ساعت خریداری می کنیم. نرخ هر کیلووات 1500 تومان.

هاج وند در پایان به چالش مهم سرقت در حوزه برق اشاره کرد و گفت: متاسفانه سرقت دسته جمعی سیم های مسی برق جدای از نارضایتی مردم، باعث اختلال در خدمات شرکت توزیع برق شده است که تیم های عملیاتی هزینه می کنند. بیشتر وقت خود را بر تعمیر تجهیزات دزدیده شده متمرکز می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید