قتل مرموز استاد ادبیات دانشگاه آزاد تهران/ او در خانه تنها بود!

قتل مرموز استاد ادبیات دانشگاه آزاد تهران/ او در خانه تنها بود!

روز جدید جسد استاد ادبیات یکی از دانشگاه های آزاد تهران در حالی پیدا شد که شواهد حاکی از ارتکاب جنایت توسط یک قاتل شناخته شده است.

ساعت یک بامداد پنجشنبه 10 شهریورماه ماموران کلانتری 111 هفت چنار با بازپرس محمدجواد شفیعی تماس گرفتند و از قتل مردی در منزل وی خبر دادند.

تیم جنایی با اعلام این خبر به محل رفت و با جسد مردی 45 ساله در آپارتمان طبقه اول بلوک مواجه شدند که با ضربات چاقو در اتاق نشیمن کشته شده بود. پزشکان پزشکی حدود دو ساعت پیش زمان مرگ را گزارش کردند. خانه کاملاً به هم ریخته است، اما خانواده مقتول می گویند سرقتی صورت نگرفته است. اما درب ورودی سالم بود و این نشان می‌دهد که این جنایت توسط یکی از آشنایان او انجام شده است.

روایتی از قتل یک استاد دانشگاه از زبان همسرش

همسر مقتول با مشاهده جسد موضوع را به پلیس آگاهی گفت: محمدرضا استاد دانشگاه است و ادبیات تدریس می کند. حوالی ساعت 11 شب با فرزندم برای انجام کاری از خانه خارج شدیم و دیر به خانه آمدیم. هرچقدر زنگ زدم همسرم در را باز نکرد و بالاخره با کلید وارد شدیم و به محض ورود با جسد محمدرضا روبرو شدیم. اما من نمی دانم چه کسی این جنایت را انجام داده است.

در ادامه تحقیقات، بازپرس شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت و تحقیقات از بستگان و دوستان مقتول را صادر کرد. در ادامه تحقیقات یکی از بستگان این استاد دانشگاه به عنوان مظنون دستگیر شد و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید