قتل پسر فقیر توسط دوست دختر کوتاه قد اما وحشی اش

قتل پسر فقیر توسط دوست دختر کوتاه قد اما وحشی اش

تای اودانل، 19 ساله، اهل کرودون، جنوب لندن، نوجوانی محبوب بود که در تابستان سال 2020 عاشق کامیلا احمد، 22 ساله شد که در آرزوی تبدیل شدن به یک تهیه کننده موسیقی بود.

کامیلا احمد علیرغم اینکه قد کوتاهی دارد، 11 بار محکومیت قبلی به سرقت و حمله و چاقو زدن به دوست پسرش در سال 2015 داشته است.

رابطه عاشقانه تای و کامیلا، تای را منزوی و منزوی کرد تا اینکه سرانجام در ساعات اولیه 3 مارس 2021 توسط کامیلا مورد ضربات چاقو قرار گرفت و پس از اینکه او نتوانست با آمبولانس تماس بگیرد، خونریزی کرد.

کامیلا احمد پس از محاکمه در دادگاه به جرم تعرض و کشتن دوست پسرش به حبس ابد با حداقل 23 سال زندان محکوم شد.

استیسی اودانل، مادر تای فاش کرد که چگونه این دانش آموز جوان چهار خواهر و برادر کوچکتر خود را می پرستید و برای دایره وسیع دوستانش یک محرم بود.

اودانل گفت: “من می‌توانستم استرس او را ببینم، اما تصور می‌کردم این فقط یک رابطه سمی متوسط ​​است، اما هیچ چیز متوسطی در آن وجود نداشت، این یک سوءاستفاده جدی بود، پسرم نمی‌خواست بمیرد.

او گفت که تای خیلی خجالت می‌کشید به پلیس بگوید که توسط دوست دخترش مورد حمله قرار گرفته است، تای ترسو نبود، او روحیه قوی داشت. در طول یک میلیون سال هرگز فکر نمی کردم او در چنین موقعیتی قرار بگیرد. پسر جوان و محبوبی که نمی خواست به عنوان کسی که توسط یک دختر مرعوب شده است دیده شود. او خجالت کشید.

این جوان دانشجوی کالج کرودون بود و قصد داشت به صدر صنعت موسیقی برسد که دوستان او را به کامیلا، معروف به “دختر بد” معرفی کردند. زن جوان دوران کودکی سختی را سپری کرد و بارها شاهد آزار و اذیت مادرش توسط پدرش بود.وقتی با تای آشنا می شود، کامیلا به جرم دزدی و داشتن یک ابزار تیغه ای دستگیر می شود.

در عرض دو ماه از تاریخ، تای به مادرش گفت که کامیلا در مورد مسائل کوچک دخالت می کند و بی ادب است، و اگرچه در ابتدا سعی داشت با آن شوخی کند، اما با گذشت زمان مشخص شد که او حتی مجاز به انجام بدون اجازه نداشت. دختر دوستانش را ببیند یا بدون اجازه او بیرون بماند.

یک بار، تای در نیمه های شب به مادرش زنگ زد که کامیلا شروع به زدن در ورودی خانه اش کرده است. وقتی خانواده آمدند، کامیلا داخل بود و تای اصرار داشت که همه چیز خوب است. روز بعد مادرش متوجه آثار ضرب و شتم روی گردن او شد، روز بعد کامیلا با خشونت در حالی که آجری در دست داشت وارد خانه شد.

اودانل گفت که کامیلا هر زمان که پسرش در مورد پایان دادن به رابطه صحبت می کند، تهدید به کشتن خود کرده است و در موارد دیگر او را تهدید به کشتن کرده است.

در 2 مارس 2021، مادر تای به دیدار پسر و دوست دخترش در خانه آنها رفت و به آنها گفت که یک بار برای همیشه به رابطه “سمی” خود پایان دهند و به آنها توصیه کرد: “شما دو نفر برای هم خوب نیستید.” وقتی برای آخرین بار از پسرش خداحافظی کرد، گفت: خدا مرا بکشد که تو را اینگونه نبینم.

مشاجره این زوج بعد از ظهر همان روز شنیده شد و در ساعت 12:25 بامداد، دوربین مدار بسته کامیلا را گرفت که کیفش را در خیابان تاب می‌داد و با مشت به صورت تای می‌کوبید. در ساعت 3:27 بامداد، کامیلا به یکی از اعضای خانواده پیام داد که به شخصی چاقو زده است.

یکی از همسایه ها ظهر با پلیس تماس گرفت و ماموران جسد تای را در محل پیدا کردند. یک پزشک گفت اگر با 911 تماس گرفته بودند، تای احتمالاً از جراحاتش جان سالم به در می برد.

کامیلا به پلیس دروغ گفت و اصرار داشت که خواهر کوچکترش همسایه است و هیچ ارتباطی با متوفی ندارد. با این حال، مأموران یک کت و کوله‌پشتی آغشته به خون پیدا کردند که توسط DNA به صحنه جنایت مرتبط بود.

قاضی پیتر گوور گفت: «معلوم است که شما از مرگ او کوچکترین پشیمانی ندارید. تای یک تهدید فیزیکی برای شما نبود. کاری که کردی نه برای دفاع از خود، بلکه از روی عصبانیت بود.

قاضی همچنین اظهارات کاملا مبنی بر اینکه وی در این رابطه قربانی خشونت خانگی شده است را رد کرد و رفتار او را از روی عصبانیت توصیف کرد.

پس از دستگیری کامیلا، دوست پسر سابقش کریم حسین، 25 ساله، جلو آمد و توضیح داد که چگونه در طول رابطه اش با کامیلا توسط او چاقو خورد.

مادر تای که در هر جلسه با لباس سیاه حضور داشت، به دلیل خونسردی و “وقار آرام” او در طول رسیدگی مورد تحسین قاضی قرار گرفت.

خانم اودانل گفت که او برای اولین سال پس از مرگ پسرش هر روز بر سر قبر او می‌رفت. زمانی به فکر خودکشی افتاد و حتی نامه ای نوشت تا پس از مرگش در دادگاه خوانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید