قتل 5 نفر و مرگ یک قاتل در شیراز / گروگان ها آزاد شدند

قتل 5 نفر و مرگ یک قاتل در شیراز / گروگان ها آزاد شدند

روز جدید : ماموران پس از مشورت با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه به سمت پلیس تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش پلیس فارس قاتل کشته شد که بامداد امروز 5 نفر را کشت و دو گروگان گرفت.

سردار رهامبخش حبیبی گفت: حوالی ساعت یک بامداد روز اول آذرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تصادف منجر به کشته شدن 5 نفر 35 تا 60 ساله در خیابان عدل شیراز شد که به . صحنه

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مطلع شدند که قاتل که داماد خانواده بوده، 5 نفر از بستگان درجه یک همسرش (2 برادر، همسر، دختر و برادرزاده همسرش) را با قتل به قتل رسانده است. یک تفنگ و آنها را گروگان گرفت. دو تن از بستگان قربانیان. «او به سرعت فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس از همان لحظه اول اقدامات خود را برای استقرار و دستگیری و با بررسی های فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل در همان حوالی شناسایی کرد.

سردار حبیبی گفت: ماموران پس از مشورت با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه کلاش شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد.

این افسر ارشد پلیس با اشاره به اینکه پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون رعایت دستور پلیس به تیراندازی خود ادامه داد، گفت: ماموران پلیس موفق شدند هم گروگان ها را به نحو مقتضی و ایمن آزاد کنند و هم قاتل 55 را برای منهدم کردن یک سال. .

وی با اشاره به اینکه علت اصلی درگیری طبق بررسی های اولیه پلیس، اختلاف ارثی مالی بوده است، گفت: امنیت کنونی استان فارس با تضعیف اقدامات برخی از نیروهای انتظامی به راحتی محقق نمی شود؛ همه ما هستیم. حافظ امنیت، نظم و آرامش آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید