قدرتمندترین عملیات در قلب تل آویو/ جام زندگی صهیونیستی در حال شکستن است

چهار عملیات در عمق فلسطین اشغالی به مدت 18 روز انجام شد که آخرین آن عملیات تل آویو بود که در آن سه صهیونیست کشته شدند و توسط رعد فاتی حازم انجام شد.


عملیات در خیابان دیزنگوف در تل آویو

سه صهیونیست در عملیات (جمعه شب) یک جوان فلسطینی به نام فتحی رعد حازم در رستورانی در تل آویو به هلاکت رسیدند.


عملیات بیر الصبا

در حمله با چاقو در شهر بئر السبا در جنوب فلسطین، چهار صهیونیست کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.


عملیات الحدیره

دو نظامی اسرائیلی در تیراندازی در منطقه الحدیره در جنوب حیفا توسط دو جوان فلسطینی کشته شدند.


عملیات بنی براک

عملیات بنی براک در تل آویو نیز 5 صهیونیست را به هلاکت رساند. در این عملیات یک موتورسوار با شلیک کلاشینکف به سمت شهرک نشینان صهیونیست دستکم پنج شهرک نشین مجروح شدند که همگی بر اثر جراحات شدید جان باختند.


جوانی که قوی ترین عمل را در خیابان دیزنگوف انجام داد.

دیزنگوف خیابانی مهم در تل آویو و مرکز و قلب شهر برای مردم آن شهر است و این جوان فلسطینی با عملیاتی که در آن خیابان انجام داد راهی قلب تل آویو شد. صهیونیست ها از اینکه یک جوان فلسطینی موفق شد از قشر امنیتی به شدت محافظت شده عبور کند و عملیات ضد صهیونیستی را در تل آویو انجام دهد، شوکه شدند.

این عملیات در شرایطی رخ داد که نیروهای رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش و فراخوان نیروهای امنیتی این رژیم و اعمال تدابیر شدید امنیتی انجام شد.

رعد فتحی حازم، 29 ساله فارغ التحصیل کامپیوتر، یکی از عوامل عملیاتی در خیابان دیزنگوف تل آویو بود که دو صهیونیست را کشت و حدود 15 نفر دیگر را زخمی کرد.

او یک ساعت پس از عملیاتی که با خروج از مسجدی در یافا، تل آویو را به شهر ارواح تبدیل کرد، صبح روز جمعه اول ماه مبارک رمضان در درگیری با نیروهای اسرائیلی کشته شد.

فاطی حازم، پدر این شهید که سابقه اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی را دارد، درباره فرزندش رعد گفت: بسیار با اخلاق بود، نماز می خواند و روزه می گرفت و فرزند صالحی برای پدر و مادرش بود. او متخصص کامپیوتر و فناوری اطلاعات بود، هوش بالایی داشت و به شخصیت باوقار و اخلاقی معروف بود، مسجدی در یافا کشته شد.

پدر شهید در خصوص هدف فرزندش از عملیات شهید گفت: مردم فلسطین به دنبال آزادی هستند، به دنبال نماز خواندن در مسجدالاقصی هستند، بدون ترس و اضطراب به دنبال عبادت در این مسجد هستند، آنها هستند. به دنبال آزادی.» برای خلاص شدن از شر مجوزهای کاری تحقیرآمیز.

وی با تاکید بر اینکه به پیروزی و آزادی (فلسطین) اعتماد کامل دارد، اردوگاه جنین را نوک پیکان مقاومت توصیف کرد.

دو عمو (شهید رعد) یکی در عملیات استشهادی در لبنان و دیگری در درگیری با نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در جریان انتفاضه اول به شهادت رسیدند.

محمود السعدی دیگر عموی شهید رعد نیز تاکید کرد که خواهرزاده وی در بیستمین سالگرد درگیری اردوگاه جنین و سالگرد کمین 13 نظامی صهیونیست جان باخت.


نتانیاهو و وحشت 4 ساعته

شایان ذکر است که در جریان عملیات استشهادی رعد حازم در خیابان دیزنگوف، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق در این خیابان حضور داشت و در دفتر خود در نزدیکی این خیابان نگهبانی می‌داد و نزدیک‌های نیمه‌شب و تحت تدابیر شدید امنیتی نیروهای رژیم به سمت نتانیاهو می‌رفت. به او اجازه دادند دفترش را ترک کند.

صهیونیست ها از سردرگمی صهیونیست ها با سرویس های امنیتی خود وحشت دارند. وحشت به حدی رسید که «آویو کوهاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: تا به حال از سوار شدن به اتوبوس می ترسیدیم و بعد باید از راه رفتن در خیابان ها می ترسیدیم.

اوج نارضایتی صهیونیست ها را می توان به وضوح مشاهده کرد، چرا که با تشدید عملیات ضد صهیونیستی در فلسطین اشغالی، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به لغو تسهیلات ارائه شده به فلسطینی ها و محاصره کامل کرانه باختری در طول سال های اخیر هشدار دادند. ماه مبارک رمضان فلسطینیان.


خبرنگاران شوکه شده صهیونیستی از این عملیات خبر دادند

نبر دفوری، خبرنگار صهیونیستی در توئیتی نوشت: من حوادث زیادی دیده ام، اما بحران و فشاری را که در حال حاضر در خیابان دیزنگوف حاکم است ندیده ام. من در عمرم او را مانند این شب ندیده بودم، زیرا نیروهای امنیتی از هویت این عملیات اطلاعی ندارند و صدها نیرو و ارتش در خیابان ها و مغازه ها به دنبال عامل این عملیات هستند.

خبرنگار کن صهیونیستی نیز گفت: مدتهاست که این همه نیرو در خیابانها ندیده بودم.

صهیونیستی که از این نبرد جان سالم به در برده است، می گوید: «فقط امیدوار بودم که کشته نشوم». من فقط دویدم و پشت سرم را نگاه نکردم.

رسانه های صهیونیستی اتفاقات تل آویو را فیلمی ترسناک توصیف کردند.

“آنچه دیدم شگفت انگیز و ممکن است، یک جنگ در خیابان!”

محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی که همچنان در شوک این عملیات استشهادی هستند، کمپین دستگیری پدر شهید مجری این عملیات را آغاز کردند که ناکام ماندند.


افزایش عملیات ضد صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و ترس صهیونیست ها از ورود مقاومت فلسطین

رمضان یادآور ترور و وحشت برای صهیونیست هاست چرا که علاوه بر جوانان فلسطینی که در قالب اعتراضات مردمی با نظامیان صهیونیست مخالفت می کنند، عملیات استشهادی نیز برای لرزاندن اندام صهیونیست ها انجام می شود.

صهیونیست ها نگران هستند که در صورت تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه مردم فلسطین چه در قدس اشغالی و چه در کرانه باختری به ویژه پس از حمله صهیونیست ها به جنین، مقاومت فلسطین به منصه ظهور برسد.


جام زندگی صهیونیستی در حال شکستن است

رژیم صهیونیستی با دیوار کشی و تقویت تدابیر امنیتی سعی در ایجاد امنیت برای صهیونیست ها دارد اما تکرار عملیات استشهادی به خوبی نشان از شکست آنها دارد. همانطور که صهیونیست ها از دیگر مناطق فلسطین اشغالی به فلسطین آورده شدند، تکرار و تشدید عملیات های ضد صهیونیستی، شیشه زندگی صهیونیست ها را می شکند و باعث مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی می شود.

عملیات های گسترده در بیر الصباح، الخدیره، بنی برک و دیسنگف در شهرهای بزرگ در عمق خط سبز در حال انجام است. مشخص نیست صهیونیست ها به دلیل نداشتن اطلاعات امنیتی از عاملان عملیات های شهادت طلبانه، نمی توانند کاری انجام دهند یا خیر.

آنچه باعث نگرانی صهیونیست ها می شود کپی برداری از این عملیات و تشدید آن است. به هر حال آنچه می توان گفت این است که صهیونیست ها روزهای گرمی را سپری می کنند و هر لحظه و در هر خیابان فرصتی برای عملیات استشهادی بر جوانان فلسطینی به ستوه آمده از ظلم و ستم صهیونیست ها و اشغالگران است.

دیدگاهتان را بنویسید