قدرت میدان امروز در دست ایران است/ گام محکم دولت سیزدهم در مذاکرات برجام

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789693

محسن حقزاد با اشاره به مشارکت تیم مذاکره کننده 1400 در وین گفت: امروز مردم ایران کشته شده اند و شهدا آنقدر در ایمان و سلاح خود قدرتمند شده اند که حتی استکبار هم باید مشتاق مذاکره باشد. قدرت میدان امروز در دست ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن حقزاد در گفتگو با بالا; وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با رویکرد تغییر، مبارزه با فساد، ایران قدرتمند و شعار نسل ما (ما می توانیم، ما هستیم) روی کار آمد، گفت: در سیاست خارجی که مربوط به ولی امر مسلمین است. در سطح کلان، بنابراین اقبال با حل تلویحی روند مذاکره نشان داد که این بار دولت آمریکا درخواست مذاکره را داشته است، بنابراین دولت اصلی از ترس نامه 53 نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر توسط امام علی (ع) (اما). بسیاری از دشمنی های او پس از صلح با او، مراقب باشید، زیرا گاهی اوقات دشمن نزدیک می شود که شما را غافلگیر کند، پس از آینده نگری استفاده کنید و در این مورد خوش بینی را کنار بگذارید)، او پذیرفت که روند مذاکره را با دیپلماسی و تفکری نو و انقلابی ادامه دهد.
وی افزود: در طول شش دور مذاکرات برجام، آمریکا و اروپا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و حتی چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، نقض یکجانبه برجام را آشکار کرد. تحریم ها اعمال شد.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: اما دولت سیزدهم مشکلات داخلی، فساد اداری و اقتصادی، تعطیلی صنایع تولیدی و… را به هم مرتبط نمی کند. با برجام یا تحریم ها و تلاش کرد به خدا توکل کند و بر دانش و توان بومی تکیه کند. راه برون رفت از مشکلات
حقاد ادامه داد: البته عضویت دائمی ایران در سازمان همکاری شانگهای که در دولت اصلی صورت گرفت، توانسته با همکاری کشورهایی مانند روسیه و چین از جریان تحریم ها بکاهد.
وی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه دولت سیزدهم نیز گفت که از مذاکرات 6 دوره قبل غافل هستیم، زیرا برجام تنها یک پیش نویس بود و روند مذاکرات را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: گفتگوی تلفنی مکرون با رئیس جمهور ایران اسلامی نیز نشان می دهد که هم اروپا و هم آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی به این نتیجه رسیده اند که ایران همواره به تعهدات خود پایبند بوده و بازرس کل آژانس نیز بارها این موضوع را تایید کرده است. . ایران به تعهدات خود عمل کرده است.
خاکزاد گفت: مذاکرات دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته در وین نشان می دهد که دستگاه دیپلماسی ایران اراده قوی برای به نتیجه رساندن مذاکرات دارد و شرط اول لغو یکجانبه همه تحریم ها علیه ایران است و سپس به دستور امام خامنه ای به یاد داشته باشید و اروپا بررسی خواهد کرد و سپس ایران به تمام تعهدات خود در دور جدید مذاکرات عمل خواهد کرد.
وی با اشاره به ادامه روند مذاکرات برجام تاکید کرد: ایران اسلامی با اتکال به خداوند و حمایت امام عصر(عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه ای در ادامه راه شهدا دریغ نخواهد کرد، زیرا زمانی که یک ملتی مثل حاج قاسم ناجوانمردانه کشته شد. او نیز در برابر دولت استکبار شکست می خورد، او می داند که باید با این دشمن قسم خورده با حکومت علوی مقابله کند.
این کارشناس سیاسی در پایان گفت: ایران 1400، ایران 1359 نباید در بلندی های جولان استکبار و استکبار نشان دهد، هر چند در این هجمه دنیا رسوا شد و رزمندگان اسلام هشت سال در مبارزه نابرابر، موفق شدند ایران را به ارمغان بیاورند. بزرگترین افتخار در حفظ نظام اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید