قدرت نظام حاکم کاهش یافته است


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895564

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به گفته کارشناسان بین المللی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، قدرت نظام به حدی کاهش یافته که آمریکایی ها تصور کنند بیش از 50 درصد قدرت نظامی جهان را در اختیار دارند. این کار را می کنند، اما همچنین می دانند که دیگر قادر به برآوردن خواسته های اصلی خود نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط تصویری با فرماندهان پایگاه های بسیج سراسر کشور گفت: پایگاه های بسیج در مساجد محور راهبردی گام دوم انقلاب است.

وی افزود: همه می دانند که قدرت سخت نظامی دیگر در دنیا تعیین کننده نیست، این کشورهای استکباری در سال های اخیر بیشترین آسیب را به ملت های مسلمان وارد کرده اند. از کشتن کودکان گرفته تا غارت منابع و ثروت این مردم ستمدیده تا انتصاب دستفروشان آنها در اداره این کشورها تنها بخشی از دستکاری و ظلم این ظالمان است.

رئیس سازمان بسیج مصطفین گفت: به اذعان کارشناسان بین المللی و حتی مسئولان این کشورهای متخاصم، در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی; قدرت نظام سلطه به حدی کاهش یافته است که آمریکایی ها ممکن است فکر کنند بیش از 50 درصد از قدرت نظامی جهان را در اختیار دارند، اما همچنین می دانند که دیگر توانایی اجرای اراده اصلی خود را ندارند.

وی افزود: بر اساس بیانیه گام دوم، رسیدن به مرحله تمدن نوین اسلامی در دستور کار است، قبل از آن باید حلقه های میانی نهضت اجتماعی برای تحقق دولت اسلامی ایجاد شود. پیشگامان این حرکت بزرگ جوانان هستند. بسیج به عنوان سازمان انقلاب اسلامی وظیفه دارد بستر لازم را برای ظهور، ظهور و تقویت این حرکت مشترک ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود به سند ده ساله ارتقای بسیج اشاره کرد و گفت: محور و موضوع راهبردی سند اعتلای ده ساله بسیج است که بر اساس ابلاغیه گام دوم انقلاب؛ پایگاه مقاومت مساجد و محلات است. تمرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین بر گسترش نقش آفرینی پایگاه های مقاومت محلی در مساجد است تا جایی که بتوانیم تمامی امور را در این اماکن مقدس با محوریت استقرار مساجد برنامه ریزی و اجرا کنیم. اگر عده ای بتوانند در حراست مقدس ایفای نقش کنند. اما امروز در گام دوم انقلاب ممکن است چند ده میلیونی نقش آفرینی کنند.

بسیج مخاطب اصلی بیانیه گام دوم است

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج مخاطبان اصلی اعلام گام دوم بود گفت: بیش از 11 هزار پایگاه مقاومت و مسجد برای تحقق ربع اسلامی هدف گذاری کرده اند و باید برنامه ها به پایگاه های مقاومت بسیج ارتقا یابد. بی شک بسیج مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم محسوب می شود، سند اعتلای بسیج به دنبال آن است که همه نزدیکان ما در سطح جامعه بتوانند مشارکت گسترده ای در سازندگی ایران اسلامی داشته باشند. بنابراین کمی کوتاه مدت و تنبلی از سوی ما بسیجیان قابل قبول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید