قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

استاندار آذربایجان شرقی:

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از آرمان و دغدغه وزیر صمت برای توسعه صنعت مس آذربایجان و انتصاب معلم خیابانی مدیران موثر به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا اینکه ورزقان با ایشان همراه شد. تولیدات، ظرفیت‌های بی‌نظیر معدنی، مسئولان و مجاهدان عرصه‌ی اقتصادی، نه تنها پیشرو در جهش تولید کشور باشند، بلکه باعث سربلندی دنیا شوند.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

ملک رحمتی با “نظارت ستادی” در شورای اداری شهرستان ورزگان افزود: پروژه های توسعه مس سنگون اولویت و مطالبه جدی مردم است که با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد دلاری و با افزایش نیز انجام می شود. از این ظرفیت، تولید کشور، جهش واقعی اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: خوشبختانه مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران فردی با تجربه، کارآمد، متخصص و توسعه گرا است و امیدواریم در این دوران با عزم و اراده مدیریت جدید، عقب ماندگی های گذشته جبران شود.» از فعالیت جهادی».

وی یادآور شد: بر این اساس وظیفه خود می دانم از توجه ویژه وزیر صلح و مدیر عامل شرکت ملی مس ایران به مشکلات شرکت مس آذربایجان تقدیر و تشکر کنم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه تلاش می کنند تا شرکت مس آذربایجان به نتیجه برسد، ادامه داد: برای تسریع در پروژه های عمرانی و عمرانی کمیسیون ویژه ای با مسئولیت معاونت اقتصادی استانداری تشکیل می شود. آذربایجان شرقی.

رحمتی تصریح کرد: شخصا به صورت ماهانه در این جلسات شرکت می کنم تا مسائل و موانع را با استفاده از همه فرصت های استانی و کشوری پیگیری و به نتیجه برسانم.

وی همچنین به سربلندی نیروهای مسلح کشورمان در قبال جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح کشور برای عزت و اقتدار ایران اسلامی به وظیفه خود عمل کرده و اکنون نوبت به قوه مجریه رسیده است. افسران و فعالان اقتصادی که اتفاق مبارکی در زمینه تولید برنج دارند، نتیجه آن رضایت مردم و رهبر معظم انقلاب باشد.

رحمتی با اشاره به پیشرفت 30 درصدی پروژه 200 هزار تنی تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون گفت: مجموع تولید کاتد کشور در سال های پس از انقلاب 290 هزار تن است و اگر این پروژه و سایر پروژه های عمرانی مس در شهرستان ورزقان جهشی اساسی در زمینه تولید رخ خواهد داد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر مدیران استان و مجتمع مس آذربایجان اراده و تلاش جدی داشته باشند، امسال شهرستان ورزگان می تواند پیشرو جهش تولید در ایران باشد و در صورت رفع موانع این امر امکان پذیر است. و مقامات مسئول سخت گیری نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید با رفع موانع در رقابت برای رشد تولید سهیم باشند، افزود: برای اینکه پروژه های مس شهرستان ورزگان از رشد و انسجام قابل قبولی برخوردار باشد کمیته ویژه ای با مسئولیت معاونت هماهنگ کننده تشکیل شد. امور اقتصادی استانداری شکل می گیرد و مدیران استانی باید به این درک مشترک برسند که پروژه های مس از مهمترین و اولویت دارترین وظایف استان است.



آیا این خبر مفید بود؟