قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر تیم ملی چقدر است؟

قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر تیم ملی چقدر است؟

این بار تیم ملی ایران با حمایت یک برند داخلی مجید در جام جهانی حاضر می شود اما قراردادی بین این برند ایرانی و فدراسیون فوتبال برای پرداخت به تیم ملی وجود ندارد! دلیل روشن است؛ چرا که برند مجید اعلام کرد از فروش پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در داخل و خارج از کشور نمی تواند درآمد داشته باشد و در صورت کسب درآمد بخشی از آن را به حساب فدراسیون فوتبال واریز می کند.

همانطور که می دانید در ایران قانون کپی رایت وجود ندارد و بلافاصله پس از افشای پیراهن تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال، پیراهن های تقلبی تیم ملی با قیمت 100 تا 200 هزار تومان در فروشگاه های ورزشی موجود است.

نکته جالب اینکه برند مجید پیراهن تیم ملی را با قیمتی بالغ بر 2 میلیون تومان به فروش رسانده است. در عین حال طرح پیراهن تیم ملی با انتقادات زیادی از سوی فوتبالدوستان مواجه شده است.

در هر صورت برند مجید در صورتی که بتواند پیراهن تیم ملی را در داخل و خارج از کشور به قیمت واقعی بفروشد، هزینه همکاری را به فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد کرد. البته در گذشته برند دای که اسپانسر تیم ملی بود حتی برای لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می داد برای فدراسیون فوتبال فاکتور می فرستاد.

دیدگاهتان را بنویسید