قرارگاه تحول شهید چمران پیشتاز محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم

ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786271

وقتی مسجد فاصله بین مردم و مسئولان را کم می کند;

بندرچارک دبیر قرارگاه تحول محله شهید چمران هدف از راه اندازی کمپ های تحول محله را کاهش فاصله مردم با کارکنان عنوان کرد و گفت: مردم با محوریت و محوریت مسجد فعالیت هایی را انجام می دهند. . با مردم ارتباط برقرار می کند و برای حل مشکلات قدم برمی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یعقوب رحیمی بخشدار بهید چمران بندرچارک در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و تبریک این هفته اظهار داشت: بخشداران استان و شهرستان که حدود سه سال از فعالیت خود می گذرد موفق به خدمت رسانی به مردم شده اند. مردم به عنوان خدمتگزار

دبیر طرح تحول ناحیه شهید چمران بندرچارک با اشاره به 6 زیرگروه کاری این قرارگاه گفت: این قرارگاه با توجه به اهداف مشخص خود در قالب 6 کارگروه فعالیت هایی را انجام می دهد که عبارتند از: راهبردی، فضای مجازی و رسانه ای، صیانت از امنیت، تحول و توسعه، سازندگی و حمایت از مردم و محرومیت زدایی و کار گروه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی که هرکدام بر اساس روند و تحولی که متوجه آنها می شود پیش می رود.
رحیمی هدف از برپایی اردوهای طرح تحول محله را کاهش فاصله مردم با کارکنان عنوان کرد و افزود: مردم با محوریت و محوریت مسجد همکاری می کنند. و اقداماتی برای حل مشکلات در حال انجام است.

وی با اشاره به برنامه های کاری و فعالیت 6 کارگروه قرارگاه تحول شهید چمران تاکید کرد: تهیه و توزیع 200 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 5 میلیون ریال، توزیع پوشاک بانوان به ارزش 200 میلیون ریال با هدف حمایت از قشرها. تهیه 5 تبلت 100 میلیون ریالی راه اندازی مغازه نمایشگاهی با گردش مالی 3 میلیارد ریال که الحق و النصاف گامی موثر در اقتصاد مقاومتی و حمایت از معیشت مردم با راه اندازی دو صندوق قرض العلم برداشتند. -حسنه با حمایت بانک رسالت و تسهیلات اعطایی از جمله اخذ وام قرض الحسنه به ارزش 150 میلیون تن برای خانواده های نیازمند و بی سرپرست، راه اندازی جمعه بازار عرضه محصولات و محصولات خانگی و صنعتی جهت تبدیل. که ظرفیت، قابلیت ها و امتیازات کارخانه را نشان می دهد که می توان از آن برای ارائه خدمات استفاده کرد. و رفع محرومیت.

دبیر طرح تحول ناحیه شهید چمران بندرچارک با تاکید بر اینکه خدمات این قرارگاه شامل عموم مردم محله می شود گفت: دستگاه هایی به ارزش 600 میلیون ریال و نصب آنها در سطح محله کمک به جمع آوری و خرید می کند. مصالح مورد نیاز برای ساخت و ساخت انباری و حمام یخچالی به ارزش 10 میلیارد ریال.

رحیمی افزود: معرفی پرونده های طلاق بین زوجین و صلح و سازش با آزار اولیاء و بزرگان محله، شناسایی 10 معتاد و ارائه مراکز ترک اعتیاد، ایجاد طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت جوانان. مردم با برگزاری کلاس هایی از قبیل: مفاهیم، ​​روخوانی و حفظ قرآن کریم، ایجاد محتوای دیجیتالی مانند حرکت و پوستر، پیگیری مشکلات محله از طریق رسانه محله و برگزاری درس سواد رسانه ای در قالب کار رسانه ای. و گروه فضای مجازی، شناسایی و تشکیل یک تیم ورزشی در قالب کار یک گروه فرهنگی ورزشی به منظور حضور در لیگ که منجر به تقدم امید شد.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب این اردو توانست ارتباط جوانان را با ورزش و البته با مسجد حفظ کند. این فعالیت ها نمونه ای از برنامه های معنادار و موثر در سطح اردوگاه در طرح تحول محله شهید چمران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید