قرارگاه ربع اسلامی در 31 محله حاشیه استان مرکزی واقع شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکشنبه شب در مراسم بسته بندی زنده در مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه گفت: در رفع مشکلات مردم نقش آفرینی می کنند.

کریمی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 31 محله حاشیه نشین در استان مرکزی وجود دارد که ایجاد و تقویت کمپ های محله محور در سراسر استان با محوریت مساجد و احیای مساجد یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب نیازمند احیای کارکرد مساجد هستیم و سپاه و بسیج بر این موضوع متمرکز هستند و تمام برنامه ها و فعالیت های بسیج معطوف به مساجد است.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: تشکیل مساجد در تراز انقلاب اسلامی در گام دوم یک ضرورت مهم است و شکل گیری تمدن اسلامی در این راستا است.

27 هزار بسته کمک های مردمی در ساوه توزیع شد

سرهنگ حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ساوه در مراسم بسته بندی زنده در مسجد امیرالمومنین(ع) ساوه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی نظام سیاسی دموکراسی بر کشور حاکم است و شاهد این سیاسی هستیم. استقلال در تمام نقاط جهان.”

وی گفت: امروز به اشتباه و برای تخریب نظام، دستاوردهای انقلاب اسلامی را با معیشت مقایسه می کنند اما دستاورد اصلی استقلال سیاسی است.

ae7b10d5 1b07 433e 91cd 6912bebfe41c خبر خاکستری

دستیانی گفت: امروز به برکت مقاومت مردم شاهد رشد و پیشرفت در کشور هستیم و جایگاه ایران قابل مقایسه با گذشته نیست.

فرمانده سپاه ساوه افزود: ایران یک درصد جمعیت جهان را دارد و برای رسیدن به جایگاه علمی ویژه تلاش زیادی کرده ایم و امروز 3.5 درصد از بهترین مقالات علمی دنیا متعلق به دانشمندان و محققان ایرانی است.

وی یادآور شد: امروز دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب با جنگ شناختی است اما باید اقدامات اساسی در راستای جهاد انجام شود و جنگ شناختی آخرین چاره دشمن در مقابل انقلاب اسلامی است که با انقلاب خنثی می شود اراده مردم.»

دستیانی گفت: از ابتدای اپیدمی تاج 80 سری جهیزیه در شهرستان توزیع شده است که گامی موثر در راستای محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه ساوه گفت: یکی از شعارهای انقلاب اسلامی مبارزه با بی عدالتی و بهره مندی همه مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. پروژه های آب، کشاورزی و محرومیت زدایی مسکن در این شهرستان در دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 27 هزار بسته ایمان از ابتدای تاج در حمایت از محرومان در سطح شهرستان توزیع شده است.

b9c58f03 ae42 417f 9b3f ac09f74f855a خبر خاکستری

7145e337 4f73 47a4 a3f0 ae706f04abe1 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید