قصد تقویت تیم را داریم/بازی دربی حساسیت خودش را دارد

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و هوادار گفت: مهم 3 امتیازی بود که خدا را شکر به دست آوردیم و با انشاالله با روحیه خوبی برای استقبال از استقلال تهران آماده می شویم.

بادامکی در خصوص دیدار چند روز پیش رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) با بازیکنان این تیم گفت: جلسه خاصی نبود و مدیرعامل تصمیم گرفت از بازیکنان بازدید کند. تمام تلاشش را بکند تا پرسپولیس را ببریم. این هوادار بازیکنان خوبی دارد و فکر می کنم آنها شایسته حضور در صدر جدول هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به اینکه بازی گذشته را باختیم، استرس در این بازی طبیعی بود و نمی خواستیم قبل از دربی امتیاز از دست بدهیم. خدا را شکر توانستیم این 3 امتیاز را کسب کنیم و به تیم های بالای جدول نزدیک شویم.

بادامکی درباره تقویت تیم در نیم فصل گفت: قصد داریم ترکیب را تقویت کنیم و باید به نیمه پر لیوان هم نگاه کنیم. تیم های آکادمی باشگاه پرسپولیس عملکرد خوبی دارند و کم کم بازیکنان جوان به جمع بزرگسالان اضافه می شوند. یحیی گل محمدی هنوز لیست بازیکنان مورد نظر خود را به ما نداده است اما بعد از جلسه با استقلال جلسه ای با گل محمدی تعیین شده تا بازیکنان مورد نظر خود را به مدیریت باشگاه معرفی کنند.

وی درباره دربی مقابل استقلال تهران گفت: دربی با سایر دیدارها متفاوت است و حساسیت های خاص خود را دارد. استقلال و پرسپولیس هر دو جزو بهترین تیم های لیگ هستند که حساسیت بازی را دوچندان کرده است.