قطار انقلاب به سرعت حرکت می کند


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914004

سردار افضلی گفت: قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است و ما نباید تا پایان سفر از این قطار پیاده شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی مستضعفان بنیاد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر به 5 آذر 58 نگاه کنیم، یکی از ابتکارات بنیاد چهارمحال و بختیاری است. آن زمان تشکیل بنیاد مستضعفان بود و بدنه اصلی کسانی که با تفکر انقلابی خلق شدند و عزم و عزم است که اکنون شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه اوج تهدیدات دشمن زمانی رخ داد که بسیجیان و دانش آموزان پیرو خط ائمه انقلاب بودند، تصریح کرد: پس از آن تهدیدات استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب به اوج خود رسید.
افضلی تصریح کرد: در سال 2018 روزی دیگر در کشور ما اتفاق افتاد که با تشییع پیکر مطهر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همه مردم برای انتقام گریه کردند، این یعنی سربلندی، عزت و تفکر بسیجی در ماست. جامعه ای که از طمع جهانی خواران و استکبار به دور است، باقی خواهد ماند.
وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از وظایف اصلی بسیجیان جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین یک طرح جامع و کامل است که باید آن را اجرا کنیم، در واقع جهاد تبیین جایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی این نیاز را تبیین کردند. و اهمیت فضای مجازی را بسیار مهم می دانستند و می گفتند اگر من مسئول کشوری نباشم مسئول فضای مجازی هستم.
افضلی اذعان داشت: فضای مجازی که امروز اینگونه تهدید می کند قربانیان را به جایی می رساند که بسیاری از خانواده های وفادار و انقلابی ما آسیب ببینند، باید مدیریت شود.
وی با اشاره به اینکه کشور ما مقدمات واگذاری حکومت اسلامی را به صاحب اصلی خود فراهم کرده است، گفت: امروز اگر بخواهیم به وظیفه اولیه و اولیه خود به طور کامل عمل کنیم، جهاد شفاف سازی برای خنثی سازی یک عملیات فریب است. “”
افضلی با تاکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری از مشکلات مذاکره با آمریکا چاره ای نیست، گفت: آمریکا به دنبال سیاه نمایی است آنها بدترین هجمه ها را به ارزش های ما داشته اند، آزادی زن را می خواهند در حالی که کمترین هزینه را پرداخت کرده اند. توجه به این جامعه
وی یادآور شد: امروز علمای انقلاب اسلامی به رتبه های برتر دنیا رسیده اند، از نظر قدرت نظامی بدون احتساب ارتش در بین 140 کشور مستقل رتبه چهاردهم را داریم.
افضلی با تاکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است و تا پایان سفر نباید از این قطار پیاده شویم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید