قیام عاشورا به شریعت نبوی جان بخشید/ کسانی که پشت میز می نشینند در مقابل مردم مسئول هستند

فرمود: اگر موج در دریا بر او ضربه بزند، اگر کشتی ببیند، سوار کشتی می شود تا جانش را نجات دهد. برای سعادت دنیا و آخرت و رهایی از هذیان و آشوب باید راه امام حسین (علیه السلام) را که ظرف نجات است رفت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام حسین(ع) دین مبین اسلام را زنده کرد، تصریح کرد: شریعت نازل شده بر پیامبر(ص) توسط امام حسین(ع) احیا شد و اسلام نازل شد. خطاب به مردم توضیح داد که اگر در روز عاشورا قیام نشود، چیزی از اسلام و شریعت حضرت محمد (ص) باقی نمی ماند.

این دین از طریق امام حسین (ع) به جهان گسترش یافت.

اسلامی همچنین افزود: دین به واسطه امام حسین (ع) به جهان گسترش یافت، به طوری که هر ساله زائران بیش از 80 کشور جهان به کربلا می آیند و ارادت خود را به امام ابراز می کنند و پس از گذشت 1400 سال از واقعه عاشورا، میلیون ها زائر میلیون ها نفر در اربعین در حرم امام حسین (ع) جمع می شوند و اسلام و شریعت پیامبر (ص) در آنجا منتشر می شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: هرگاه امت اسلامی در معرض سستی و انحراف قرار می گرفت، مناسبت های حسینی این سستی را برطرف می کرد و در جریان انقلاب دهه عاشورا و محرم رژیم طاغوتی شاه را شکست داد.

اسلامی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس که جبهه ها رو به ضعف می رفت، محرم و مناسبت های امام حسین(ع) به نیروهای بسیجی نشاط و انسجام بخشید و جوانان ما با قدرت و اتحاد با دشمن مقابله کردند.

وی در ادامه گفت: انسان می تواند در سایه امام حسین(ع) تزکیه خود را تقویت کند و به عزاداری و عزاداری مشغول شود و به خدای متعال نزدیک شود زیرا امام حسین(ع) عزاداران و دعا کنندگانش را نورانی می کند و کسانی را که به عزاداری می پردازند. همنشینی با امام حسین (ع) روحیه دینی بالاتری دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین (ع) عالم شده است و وقتی حضرت مهدی (عج) ظهور کند اعلام می کنند که من فرزند حسین هستم، یعنی کسانی که علم کافی دارند. و درک امام حسین (ع) می تواند در کنار حضرت مهدی (عج) قرار گیرد.

انقلاب اسلامی در سایه امام حسین (ع) تحقق یافت.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سایه امام حسین (ع) تحقق یافت و شکل گرفت، بنابراین مسئولانی که در سایه این انقلاب رئیس جمهور شدند باید حقوق مردم را رعایت کنند و رمز کارشان امام حسین (ع) باشد. ص) و از عاشورا.تعلم

اسلامی می‌گوید: امام حسین (علیه‌السلام) پشتیبان و حامی مستضعفان بود و مراقب حال آنان بود و در حمایت از آنان، به گونه‌ای عمل نمی‌کرد که عزت نفس آنان را تضعیف کند.

وی در پایان گفت: مسئولان و پشت میز نشینان باید مانند امام حسین (ع) به مستضعفین کمک کنند و به مردم رسیدگی کنند و در قبال مردم مسئولیت پذیر باشند و از نیازمندان جامعه حمایت کنند. در این صورت به تعهدات خود به درستی عمل کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید