قیمت آزاد نان به نفع شهروندان و نانوایان است


ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838334

فرماندار تبریز گفت: فعالان نان به خوبی می دانند که قیمت نان باید یکسان و رایگان باشد زیرا هم به نفع شهروندان و هم به نفع نانوایی هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی جعفری آذر در گفت و گو با خبرنگار آناج، با بیان اینکه برخی تصمیمات درست می تواند باعث پیشرفت سالیان متمادی کشور شود، اظهار کرد: در دولت دهم هدفمندی یارانه ها در حوزه آرد و نان یکی از آن تصمیماتی بود که محقق شد. او چیزهای زیادی برای جامعه به ارمغان آورد، اما متأسفانه در فواصل بعدی رها شد.

استاندار تبریز با بیان اینکه ماهانه حدود 43 هزار تن آرد در استان ما توزیع می شود، ادامه داد: در تبریز 16 هزار تن آرد در نانوایی ها توزیع می شود که به ترتیب با 3 تعرفه نوع اول، نوع دوم و سوم عرضه می شود. حدود 40 تا 60 هزار تن.

وی ادامه داد: فعالان نان به این نکته توجه دارند که قیمت نان باید یکسان و رایگان باشد چرا که هم به نفع شهروندان و هم به نفع نانوایی هاست و فقط دست سودجویان قطع می شود. البته ما دولت باید هماهنگی بیشتری داشته باشیم.«بیایید اقدام کنیم.

جعفری هازارد بابیان اینکه حدود 60 تیم بازرسی از نانوایی ها در تبریز تشکیل شده است، گفت: برگزار نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه آماده سازی و نحوه اقدامات باید مشخص شود، تصریح کرد: در سال های گذشته باید زیرساخت الکترونیکی برای نظارت دقیق تری فراهم می شد، اکنون در تهیه آرد و سایر اقلام و سهمیه آرد کمبودی نداریم. نانوایی ها نه تنها کم است. ما این کار را نکردیم، اما به آنها گفتیم که به پختن شب ادامه دهند و حتی تعطیلات یک هفته ای نانوایی لغو شد.

فرماندار تبریز گفت: بیشتر این فضای ایجاد شده ناشی از التهاب فضای مجازی است که باید با ورود منطقی آن را خنثی کرد و با این تصمیمات درست دولت دست رانت خواران و سرمایه داران این حوزه را کوتاه خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید