قیمت حمل و نقل جاده ای در استان زنجان افزایش نمی یابد


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820080

رئیس اداره حمل و نقل بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

رئیس اداره حمل و نقل بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افزایش قیمت حمل و نقل جاده ای وجود نخواهد داشت و تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سلمانیان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص افزایش قیمت ناوگان خودروها گفت: قیمت بلیت اتوبوس و مظلومیت حمل و نقل جاده ای افزایش نمی یابد و تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد نوروزی از 16 اسفند 1300 تا 15 فروردین 1401 گفت: گشت های راهداری در زمان ستاد نوروزی در عوارضی حضور داشتند.

رئیس اداره حمل و نقل بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به ارائه خدمات حمل و نقل بار و مسافر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در ستاد نوروزی گفت: طی ستاد مرکزی در نوروز 39024 مسافر ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 30 هزار و 87 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در ستاد نوروزی جابجا شد، افزود: تعداد مسافران ستاد نوروزی امسال نسبت به سال گذشته 8 هزار و 937 نفر افزایش داشته است.

سلمانیان با بیان اینکه در ستاد نوروزی امسال شاهد افزایش تعداد مسافران در استان بودیم، گفت: تعداد مسافران در ستاد نوروزی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تعداد کل ترددهای ورودی و خروجی در استان زنجان افزود: در ستاد نوروزی 2 میلیون و 639 هزار و 246 تردد از طریق سامانه های گزارش تردد در سطح استان ثبت شد.

رئیس اداره حمل و نقل بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه تردد در استان طی سال نسبت به سال گذشته 528 هزار و 494 مورد افزایش داشته است، ادامه داد: تردد در محورهای مواصلاتی استان. زنجان نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 9 نفر از هموطنان در استان زنجان بر اثر تصادفات جاده ای جان باختند، خاطرنشان کرد: در ستاد نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش تلفات جاده ای را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید