قیمت میوه ها برای تنظیم بازار اعلام شده است


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816558

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: قیمت میوه برای تنظیم بازار روی سکوهای هوشمند اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، اسماعیل گادری فر، رئیس و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور با اعلام این خبر گفت: در تهران قیمت میوه در سکوهای توزیع هوشمند بر اساس قیمت روز میادین میوه و تره بار تعیین می شود. درب خانه های مردم توزیع می شود.

وی افزود: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم سیب زرد 14 هزار تن، سیب قرمز 13 هزار تن و پرتقال 11 هزار تن است که با همین قیمت در سامانه های هوشمند بازرگام و اسنپ فود توزیع می شود.

در سایر استان ها نیز پلتفرم های هوشمند بر اساس هزینه تنظیم بازار در همان استان توزیع می شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: کیفیت میوه ای که به صورت هوشمند توزیع می شود مناسب است و به صورت رایگان در منازل مردم تحویل می شود.

وی تصریح کرد: قیمت میوه برای تنظیم بازار شب عید در استان ها نیز از سوی استانداران تعیین می شود که قیمت این محصولات حداقل 5 تا 15 درصد کمتر از میانگین قیمت خرده فروشی این استان است.

این مسئول گفت: قصد ما توزیع میوه شب عید برای تنظیم بازار است و برای جلوگیری از هرج و مرج بازار، کالاهای مورد نیاز را انبار کرده ایم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: میوه های گسترده تنظیم شده توسط بازار و همچنین سیستم های هوشمند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در صورت عدم رضایت مردم از کیفیت محصول می توانند محصولات خریداری شده را مرجوع کنند. “

وی گفت: تنظیم عرضه سیب و پرتقال در بازار آغاز شده و توزیع آن تا 13 فروردین ادامه دارد.

گادری فر زمان ارسال ثمره تنظیم بازار از سامانه های هوشمند را حداکثر 24 ساعت اعلام کرد که درب منزل تحویل مردم می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید