لایحه اصلاح بودجه مصوب سال 1401 شهرداری تهران فردا بررسی می شود


ساعت: 17:03
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919608

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بررسی لایحه اصلاح بودجه 1401 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه در جلسه فردا بررسی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح برنامه کاری یکصد و هفدهمین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت بحران یکی از مهمترین مولفه های مدیریت شهری است، گفت: صحن فردا میزبان علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرستان خواهد بود.» تهران مسئولیت بررسی و گزارش از مهمترین فعالیت ها و اقدامات این سازمان در دوره مدیریت فعلی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

وی بیان کرد: بررسی لایحه اصلاح بودجه 1401 شهرداری تهران و شرکت های تابعه و سازمان ها با ارائه گزارش کمیته برنامه و بودجه شورای شهر از دیگر موارد مطرح شده خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: صورتجلسه هفدهمین جلسه کمیته نامگذاری و تغییر نام اماکن عمومی و معابر شهر تهران به عنوان سومین دستور جلسه فردا درج شده است که در شورا بررسی و تصویب می شود.

نادعلی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی گزارش حسابرسی رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی شهرداری منطقه 13 برای سال مالی 1395 تا 1398 همراه با قرائت گزارش برنامه و بودجه شهر تهران. کمیسیون شورا به عنوان آخرین دستور در صحن علنی فردا مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و اعضای شورای شهر تعیین می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید