لایحه اصلاح موادی از قانون بودجه 1401 به تصویب دولت رسید


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881366

سخنگوی دولت گفت: لایحه اصلاح موادی از قانون بودجه 1401 در جلسه امروز هیئت دولت به تصویب رسید که به برخی از مواد قانون بودجه که اثر تورمی دارد و باید برای آنها تدابیری اندیشیده می شد، به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی دولت علی بهادری جهرمی با بیان اینکه هفته گذشته در حاشیه جلسه شورای دولت و در جمع خبرنگاران خبرهای خوبی داریم، اظهار داشت: خبرهای خوبی برای تسهیل و تسریع در صدور وام ازدواج با دستور رئیس جمهور بخشنامه مربوطه ظرف 48 ساعت صادر می شود و کلیه بانک ها موظفند ظرف 10 روز پس از تکمیل مدارک وام ازدواج را پرداخت کنند.

وی افزود: در مراکز درمانی و بهداشتی به ویژه در برخی استان های فقیر جای خالی داشته ایم که البته این بست ها کامل نیست و در هفته های آینده خبرهای خوب دیگری نیز در این زمینه خواهیم داشت.

بهادری جهرمی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرهای خوبی در زمینه اختصاص سهمیه اینترنت برای دهک های پایین جامعه داشت که این عزیزان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه از آن استفاده کنند.

سخنگوی دولت گفت: اولین مصوبه کارگروه اقتصاد دیجیتال در هفته جاری ابلاغ شد و این کارگروه برای حمایت از کسب و کارها در فضای مجازی سراسر این دولت تشکیل شد.

وی در خصوص مصوبات جلسه امروز هیات وزیران گفت: لایحه اصلاح موادی از قانون بودجه 1401 در جلسه امروز دولت به تصویب رسید.


آیین نامه اصلاح رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت در دولت تصویب شد

بهادری جهرمی معتقد است که آیین نامه اجرایی اصلاح رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت باید در جلسه شورای دولت به تصویب برسد و اظهار داشت: این موضوع از سال ها پیش توسط نهادهای نظارتی مختلف پیگیری می شود و این روابط باید شفاف باشد. ، که به شفافیت مالی و سلامت مالی کمک می کند. آیین نامه و نمونه قرارداد به تصویب هیات وزیران رسید که به اصلاح ساختار بودجه کمک می کند.

سخنگوی دولت درباره تسهیل سفر زائران از ایام مبارکه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته در ایام عرفه و اربعین، محدودیت تعداد زائرانی که می توانند روزانه از طریق زمینی و بدون ویزا به عراق بروند، افزایش یافت. به طوری که ایثارگران محترم به هیچ وجه نباید محدود شوند. رئیس جمهور، اجازه دهید در ایام عرفه شاهد تسهیل عبادت باشیم.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید