“لبخند” از کجا آمد؟ / بازدید مدیر شبکه از پشت صحنه

ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799758

مرحله دوم «خندوانه باش» با حضور 12 استندآپ کمدین با اعلام آرای مردمی ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از نظرسنجی سه میلیون رای، هشت شرکت کننده در دور بعدی برنامه خنداننده شو به جمع چهار نفر برتر پیوستند. ثبت نام این برنامه همزمان با شناسایی افراد راه یافته به مرحله بعد و با حضور مدیران شبکه، شرکت کنندگان، داوران و مربیان شبکه نسیم انجام و نتایج رای مردمی اعلام شد.

در حاشیه این برنامه، محمد احسانی ضمن گفتگو با عوامل برنامه، داوران و دست اندرکاران، از تلاش و دقت گروه سازنده برای انتقال بهترین و موثرترین حال و هوا و موفقیت روزافزون خندوانه در نظرسنجی های اخیر سازمان تقدیر و تاکید کرد. انتقال تجربه و همکاری با چهره های نوظهور هنر.

مدیر شبکه نسیم در جمع حاضران در سومین دوره «خنداننده شو» با تشکر از حضور، تلاش و حوصله تک تک حاضران در برنامه، صحنه «خندیدن» را فرصتی ارزشمند و بی نظیر برای تازه واردان عنوان کرد. برای ورود به هنر می خواست با تلاش مضاعف و مراقبت از آفات شهرت، این رشته را به فرصتی برای ادامه زندگی حرفه ای و حرفه ای خود تبدیل کند.

علاوه بر این، شرکت کنندگانی که در اجرای استندآپ با حذف یا عدم شانس مواجه می شوند باید این صحنه را به عنوان یک چالش مهم ببینند و آن را به انگیزه ای برای موفقیت در مسیر آینده تبدیل کنند.

رامبد جوان با اشاره به اهداف این برنامه از حاضران خواست این صحنه را آغاز رسمی فعالیت حرفه ای خود بدانند و از همه کسانی که وارد این عرصه شدند تشکر کرد و تاکید کرد: افراد حاضر در این برنامه مانند زنجیر و حلقه ای هستند که از آن ها هستند. این هنر؛ هنری که از فصل اول «خنداننده شو» شروع شد و با معرفی چهره های جدید ادامه خواهد داشت.

مجری و طراح برنامه خندوانه در ادامه با بیان پتانسیل باورنکردنی شرکت کنندگان در این مسابقه خطاب به شرکت کنندگانی که اجازه صعود به مرحله بعد را نداشتند، گفت: خندوانه خانه و مبدأ شماست و با نسیم و شبکه امنیتی خندوانه این بار شما را پشتیبانی خواهد کرد.

از 20 شرکت کننده در برنامه خندوانه، 4 نفر در چهار عصر با رای مستقیم داوران به دور بعد راه یافتند و 4 نفر با رای خود از دور رقابت ها حذف شدند. هشت شرکت کننده نیز با رای مردم به دور بعدی راه یافتند. بدین ترتیب در دور دوم 12 نفر در سومین دوره مسابقات «لبخند» به رقابت می پردازند. افرادی که با شرکت بیش از 3 میلیون نفر در پایان دور اول انتخاب شدند.

این برنامه که با حضور کلیه شرکت کنندگان، داوران و مربیان برگزار شد، سه شنبه 21 دی ماه ساعت 23 پخش می شود و نتایج به صورت رسمی اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید